Zou kunnen maar bij alles wat op zee of in zout
water gebruikt wordt is aan te raden om het
altijd
na te spoelen met kraanwater.
wat carpe tempus denk ik bedoel is, of t uberhaupt
wel normaal na te spoelen is. ik had daar ook mn
twijfels over. ik bedoel, t systeem is zo opgezet
dat water door kan dringen afhankelijk vd druk.
als je dan meer dan 100m onder vuil water bent
geweest, dan lukt t volgens mij niet dat n beetje
kraanwater zo ver die tube i kan komen.
of zijn er tools voor dat je met n flezibel.buiske
ofzo n reinigingmiddel naar binnen kan spuiten
ofzo?
Ik heb vaker gezien dat ze zoiets gewoon naspoelen met een dikke injectiespuit zonder naald voor een paar euro heb je er geloof ik 5 a 10 als je die dicht tegen het gaatje drukt zal de druk genoeg moeten zijn als je de spuit vol indrukt.
En er zijn zat rubber slangetjes te vinden die zullen passen, een rol dunne flexibele benzineslang bijvoorbeeld desnoods met tuitje eraan.
Ik heb vaker gezien dat ze zoiets gewoon naspoelen
met een dikke injectiespuit zonder naald voor een
paar euro heb je er geloof ik 5 a 10 als je die
dicht tegen het gaatje drukt zal de druk genoeg
moeten zijn als je de spuit vol indrukt.
En er zijn zat rubber slangetjes te vinden die
zullen passen, een rol dunne flexibele
benzineslang bijvoorbeeld desnoods met tuitje
eraan.
Groeten.
Noel.
ic, fijn dat schoonmaken geen probleem is. je zult maar n klokke dragen met groene aanslag…
Ik ben benieuwd of jullie voor een nieuwe Omega Seamaster of voor een gebruikte IWC diver in nieuwstaat zouden gaan? Ervan uitgaande dat je ze beiden even mooi vind.
Ik ben aan het sparen voor een natte flatser maar ik wordt helemaal gek dankzij het www.
Ik ben benieuwd of jullie voor een nieuwe Omega Seamaster of voor een gebruikte IWC Aquatimer in nieuwstaat zouden gaan? Ervan uitgaande dat je ze beiden even mooi vind.
Ik ben aan het sparen voor een natte flatser maar ik wordt helemaal gek dankzij het www.
Dat zijn 2 verschillende horloges Persoonlijk zou ik voor een seamaster gaan… ik vind het meer een icoon als een IWC diver (die me zeker ook aanspreken)
Ik ben benieuwd of jullie voor een nieuwe Omega
Seamaster of voor een gebruikte IWC Aquatimer in
nieuwstaat zouden gaan? Ervan uitgaande dat je ze
beiden even mooi vind.
Ik ben aan het sparen voor een natte flatser maar
ik wordt helemaal gek dankzij het www.
vind t beetje n vage vraag. in de zin v of je met seamaster de nieuwe smp 300 met ceramische bezel bedoelt of n andere, en welke gebruikte iwc duiker je zoekt. ik bedoel, ik vind de looks vd verschillende generaties als dag en nacht met elkaar verschillen.
Ik ben benieuwd of jullie voor een nieuwe Omega
Seamaster of voor een gebruikte IWC Aquatimer
in
nieuwstaat zouden gaan? Ervan uitgaande dat je
ze
beiden even mooi vind.
Ik ben aan het sparen voor een natte flatser
maar
ik wordt helemaal gek dankzij het www.
vind t beetje n vage vraag. in de zin v of je met
seamaster de nieuwe smp 300 met ceramische bezel
bedoelt of n andere, en welke gebruikte iwc duiker
je zoekt. ik bedoel, ik vind de looks vd
verschillende generaties als dag en nacht met
elkaar verschillen.
Misschien is het wel een rare vraag. Niet uitgaande van de looks maar meer om de kwaliteit en waardevastheid. Ik ga er in eerste instantie vanuit wat ik mooier vind maar soms kan je niet of moeilijk kiezen.
Uiteraard zijn het 2 uitersten maar voor mij zijn het beiden horloges en soms moet je keuzes maken tussen horloges die niet op elkaar lijken omdat ze mooi zijn op hun eigen manier.
Maar vinden jullie een gebruikte IWC Aquatimer van 3000 even waardevol als een Seamaster van 3000? Want het is tenslotte toch niet alleen geld wat iets waardevol maakt bij de medeliefhebbers, maar ook de beleving van een merk?!
Maar vinden jullie een gebruikte IWC Aquatimer van
3000 even waardevol als een Seamaster van 3000?
Want het is tenslotte toch niet alleen geld wat
iets waardevol maakt bij de medeliefhebbers, maar
ook de beleving van een merk?!
vroeger zou ik zonder morren iwc zeggen. maar tegenwoordig schiet omega ook als n pijl omhoog. daarnaast is de aquatimer nu niet zo waardevast als n portuguese ofzo. maar ik zou toch denken dat de aquatimer ietjes waardervaster is dan n seamaster.
maar t is voor mij meer waardevol als ik er persoonlijks iets mee heb. n bijzondere gelegenheid/ervaring/reis meegemaakt ofzo. voor mij is t dan ook anders om na verkoop n vergelikkbare te kopen. t is dan toch anders.
Raar.
Als ik bij de winkel op de hoek kijk bij de Omega Planet Ocean 600 dan zijn dit allemaal staal modellen van zo’n 4500 tot 5500 Euro.
Maar als ik op chrono24 zoek dan kom ik ze in titanium tegen.
Die zijn ook mooi en dan zie je dat het merk niet
teveel veranderd, Erg mooi!
Ja klassiekers. Jammer dat sommige merken dat niet doen. Zo heb ik een IWC duiker. Zij veranderen de look telkens, terwijl ik 't meer kan waarderen als ze zich aan een goed design houden. Zoals Rolex met hun Sub, Omega de laatste jaren met hun SMP, maar ook Seiko met hun skx007 achtige duikers, en natuurlijk… de 50fathoms.