Welkom
Mooi horlogeš
Bij mijn weten hoef je niets te fixen en is mijn Nederlands prima. Ik vermoed dat jij Nederlands docent o.i.d. bent . Uitspraken als āduid het me niet euvelā ben je wel van een ander kaliber nederlands als de gemiddelde nederlander, neem me niet kwalijk
.
Mooie Seiko heb je daar, zie je niet veel meer .
Wat betreft budget ga ik het niet zo gek maken, ik heb die bedragen er niet voor over al zou ik het kunnen betalen. Op den duur beschadigen horloges altijd bij mij, dan liever een paar honderd euro als duizenden. Dat geld besteed ik liever elders.
Datumloep is no-go voor mij, ik hou daarmee geen rekening voor evt. doorverkoop als ik mijzelf er aan stoor. Met een horloge van ā¬300,- kan dat nog eens .
Groeten
Welkom en mooie horlogeās
Welkom op het forum! Mooie collectie heb je al
Nu nog opzoek naar een mooie Seikomatic om jouw naam eer te doen?
Heb hetzelfde, vreselijk. Mede daarom voor mij geen Rolex.
Hou die zienswijze vast, maar wees niet verbaasd als het anders wordt.
Dat dit ook een modelrange is van Seiko was mij niet eens bekend .
Er word vaak gesproken over dat een datumloep luxe is. Ik zie er weinig luxe aan af, eerder als een wrat op een strakke huid.
Gelukkig heeft ieder zijn eigen stijl, anders liepen we allen met dezelfde horloges rond.
Haha! Zitten hele mooie modellen tussen, dus veel kijkplezier!
Een mooie mix. Ik vind de Seikoās prachtig. Welkom!
Welkom op HF Thomas
Bedankt allen voor de reacties .
Welkom en gefeliciteerd
Welkom hier.
Welkom Thomas, die Presage is erg mooi hoor.
Welkomš
Welkom, leuke horloges .
Welkom op het forum
De Tsuyosa is geen blijver, vanochtend retour gestuurd. Mooi horloge maar rose goud niet mijn ding, nu op zoek naar een geelgouden bicolor.
Deze staat op de wensenlijst, als iemand een tip heeft waar deze nog verkrijgbaar is hoor ik het graag.
Thomas welkom hier succes en veel plezier met deze leuke hobby !