Voorstellen vanuit het zonnige Sicilië

Magnifico

1 like

Benvenuto!

leuk: mijn (Nederlandse) vrouw heeft samen met mij gewoon in Turijn voor 3 jaar…misschien kennen jullie elkaar :smiley:

Gefeliciteerd met jullie huwelijks en jouw horloge…wij hebben een hele leuke traditie (niet alleen de ring aan de bruid maar ook een horloge aan de bruidegom :wink: )

1 like

Leuke intro en een erg mooi klokje gefeliciteerd . :+1:

1 like

Turijn is ook een klein dorpje hè? :wink:

Maar welkom TS!! Goede traditie daar!
Voor mijn een eis voor als de misses wil trouwen… Geen ring maar een horloge! Geen horloge, geen huwelijk :innocent:

2 likes

Welkom op dit forum en veel plezier hier gewenst.

1 like

Welkom en proficiat met deze mooie en bijzondere Hamilton!

1 like

20/22 uur gangreserve lijkt me mager voor een unitas!

1 like

Welkom en wat een mooie traditie.
Zouden we hier ook moeten invoeren.
Prachtig horloge overigens

1 like

Welkom op het forum en proficiat met deze bijzondere Hamilton. Ik kende het model nog niet.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF! Mooie Hamilton LE!

1 like

Ook van mij de dubbele felicitaties. :+1:

1 like

Misschien dat ik 24 uur red, maar meer zeker niet langer. Misschien omdat het handopwinding is?

Dit was het officiële antwoord van Hamilton: Bedankt voor uw bericht.
Zo’n uurwerk blijft algemeen 20-22u “lopen” wanneer het opgewonden wordt.

lijkt mij heel weinig da’s alles. Dat betekend dus s’morgens om 7 uur opwinden en s’anderendaags om 05 uur ten laatste stilstaan? Heb geen enkele unitas die de dag en nacht niet doorkomen!

1 like

@Yoeri40 zal vanaaf eens helemaal opwinden en de stopwatch aanzetten. Misschien eerste keren niet lang genoeg opgewonden

voor de Hamilton liefhebbers

Promo film Hamilton:

En soort van review:

Over paar dagen zal ik paar van mijn andere horloges uploaden, wilde als nieuwkomer niet gelijk het forum volspammen met topics/vragen :grin:

1 like

Welkom.

Welkom :grinning:

Ik zou optie 2 kiezen af en toe even laten lopen voor de smering, en stijtage te minimaliseren.

Overigens claimt ‘men’ dat een mechanisch horloge ongeveer elke 5 jaar een servicebeurt kan gebruiken.

Wordt dat ook gedekt door die traditie? :wink:

Worden jullie ladies niet jaloers als je hun horloge afdoet :wink:

1 like