Voorstellen & wat vinden jullie van Seiko Mods?

Die horloges van jou zien er top uit. Mooie ontwerpen, of samengestelde ontwerpen, hoor! En het goede hieraan is dat je er dus geen Seiko op zet :+1:

2 likes

Die bovenste is een regelrechte Rolex Explorer kloon :see_no_evil:

2 likes

Somehow moet het alleen altijd op rolex lijken.

1 like

Als het even kan zijn mods mooi!!!
Het hoeft voor mij niet altijd zo saai

IMG_5464

1 like

Het is geen (Seiko) Mod, hij heeft een blauwe sunray plaat, en kijk nog even goed naar de wijzers, of een keer langs Hans Anders :wink:
Maar het is uiteindelijk de witte geworden want die vond ik “origineler” inderdaad :smiley:

Het is geen (Seiko) Mod, hij heeft een blauwe sunray plaat, en kijk nog even goed naar de wijzers, of een keer langs Hans Anders :wink:
Maar het is uiteindelijk de witte geworden want die vond ik “origineler” inderdaad :smiley:

Betrapt?

Ik bedoelde overigens niet specifiek jouw mod, maar in zn algemeenheid.
Proenski met zijn Sarb-DJ ding bijvoorbeeld.

Uiteindelijk lijken de meeste ‘mods’ op een rolex sub, gmt, of dj.

Dat jij voor een ‘explorer’ dial laat zien past binnen het plaatje wat ik bedoelde.

Dan zie ik liever een normale ‘fabriek’ Seiko, al dan niet met saffiertje erin.

Best wel :grin:

3 likes

Goldbeer :+1:

Heb effectief hetzelfde probleem met al die ali hommages. Ook allemaal kopieĂ«n. Dan vind ik zo’n seagull 1963, of een boctok 100x leuker.

Echt originele mods heb ik niet zo’n moeite mee, jammer dat t vaak op een rolex moet lijken.
Die van @peterLC, of @Kenter heb ik bijv. geen moeite mee. Of die zelfbouw van Ron hier net boven.

1 like

Neeheeee, Oyster of Air King die waren wel in blauw, Explorer niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of toch niet?

@Ruud is niet heel erg bekend met de mod wereld lijkt wel

2 likes

I know. Ik noem alles met een 3,6,9 en driehoek op 12 alleen een explorer dial :')

Genoeg om te weten dat het niet voor mij is op een saffiertje hier en daar na.
Bovenstaande mod vind ik erg lelijk btw.

Overduidelijk niet, nee. Hemel.

DĂ­e zijn inderdaad anders dan die van Rolex, daar heb je me te pakken hoor!

Het is gewoon bijzonder komisch, je kan gewoon niet klagen dat veel mods op Rolexen lijken en dan met deze hommage-knaller aan komen zetten bij wijze van voorbeeld van origineel ontwerp

1 like

Welkom.
Ik heb niets met mods.
Mijn auto laat ik ook origineel.
Ik houd van origineel.

1 like

Hans Anders dan maar :shushing_face:

1 like

Het is natuurlijk best wel gek om een Seiko wijzerplaat in een niet Seiko horloge te stoppen. Dat is mijn boek gewoon een fake, iets op een Seiko te laten lijken door er een Seiko wijzerplaat in te doen terwijl dat horloge niks met Seikos te maken heeft verder. De vraag is, waarom moet er een Seiko wijzerplaat in in de eerste plaats?

2 likes

Dat is de essentie :wink:

1 like

Die is best makkelijk! Omdat ze erg mooi kunnen zijn!!

2 likes

Dankjewel, erg origineel :wink:

1 like