Hallo allemaal,
Mijn naam is Youri. Wonend in Eindhoven en 38 lentes. Op mijn 25e kreeg ik een bijzonder mooi horloge (Oris Williams) van mijn toenmalige vriendin kado. Inmiddels ben ik (met die zelfde vriendin 10 jaar getrouwd en 3 prachtige dochters verder. Ik hang weinig emotionele waarde aan bezit maar dit horloge dit verlies ik geen dag uit het oog. Het is me erg dierbaar en ik koester dan ook herinneringen in alle hoedanigheid aan dit stukje techniek. Nu na 10 jaar getrouwd te zijn draai ik de rollen om. Ik was al bekend met micro merk Mecchaniche Veneziane… en ware het nu net dat ik mijn vrouw ten huwelijk heb gevraagd 10.5 jr geleden in Venetië tegenover het Il Redentore (voor de kenners onder ons)… Wanneer je MV een beetje kent zul je wel een idee hebben van welk model er nu prangend in een prachtig doosje op haar ligt te wachten…
Tsja en aangezien die aankoop inmiddels is gedaan heb ikzelf eigenlijks ook wel weer trek in een (zoals dat hier genoemd wordt) NA… ik heb mijn zinnen zoiezo gezet of op een Oris Aquis blauwe sunbrst welteverstaan maar in 1e instantie denk ik te gaan voor een exemplaar welke we in NL niet heel veel tegenkomen om de pols: Hanhart Pioneer MK2 op staal… Ik zal jullie gegarandeerd lastig gaan vallen met al mijn onwetendheid en vragen! Fijne dag allemaal!
Youri