Voorstellen

Hallo allemaal,

Zoals het hoort wil ik mezelf voorstellen op het forum. Zoals de meesten die zich voorstellen heb ik al enige tijd anoniem meegelezen op het forum. Ik ben Leon en 33 jaar. Ik ben altijd al geïnteresseerd in horloges maar liep al jaren rond met mijn trouwe Seiko solar om de pols. Dit jaar ben ik op Lowlands niet alleen een paar jaar van mijn leven kwijtgeraakt maar ook mijn trouwe horloge. Daarna merkte ik pas hoe vaak ik op mijn horloge kijk dus ik ben nu veroordeeld tot het regelmatig grijpen naar de telefoon…

Door het verlies kon ik wel snel vaart achter een nieuw horloge zetten. In eerste instantie zat ik te denken aan een Rolex OP of een Omega Seamaster AT maar omdat we ook een nieuw huis aan het bouwen zijn was dat net te gek. Ik was al een jaar erg geïnteresseerd in een Aquaracer omdat ik het een sportief horloge vind die je bij elke gelegenheid kan dragen. Qua prijs is hij ook redelijk (al blijft het wel veel geld). Zodoende dit weekend de Aquaracer WAY211A besteld!

Ik moet ook nog een horloge hebben die ik bij gelegenheden kan dragen waar de kans op beschadiging hoog is dus het blauwe gedeelte houd ik ook nog goed in de gaten!

Groeten Leon

10 likes

Welkom Leon!

En volgens mij stond er ook nog een Aquaracer in The Blue Department :wink:

Welkom Leon! De AT kan ik zeker aanbevelen misschien als jullie huis af is haha :smile:

We houden hier erg veel van foto’s, dus post even een foto van je aanwinst als je wilt, worden we blij van :wink: (als je 'm binnen hebt)

Welkom! Veel plezier op het forum en er is een mooie aanwinst onderweg begrijp ik.
Van harte alvast en succes met de verdere zoektocht :+1:

Welkom Leon,

Tjsa drank maakt meer… Ah fck… lol gehad?

Wel jammer van je horloge. Ik heb een oa SKX007 als dagelijks horloge. Bevalt me prima.

Veel plezier hier!

9100ceb46a924583a104eb64ab39775258928351_hq

Ah jij ook? @flowert en ik ook.

Als ik over je Solar was gestruikeld had ik hem alsnog niet gezien vermoed ik :smile:

Een Aquaracer is top, welkom hier :v:

1 like

Zeker lol gehad! Ik zat ook aan de skx007 te denken, en volgens zijn er weinig op het forum die hem niet hebben…

Leuk was dat :+1:

1 like

Welkom op het forum Leon. Mooie nieuwe aanwinst.
Volgende keer naar Lowlands maar een nato band om je horloge doen. Daar kan @HanDavinci je alles over vertellen👌🏼

1 like

:upside_down_face:

1 like

Leon, welkom op ons mooie forum.

Van harte welkom!

Mijn beste,

Leon, van harte welkom binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leon, hartelijk welkom hier. Je bent een nette vent!!
Je hebt precies de goede smoes om zo’n mooie Aquaracer te bestellen. Horloge kwijt, lieverd, niks aan te doen. Ik kan niet zonder! Schitterend, zo leer ik nog eens wat.
En dan wil je nog een robuust horloge. Ook die zijn er te kust en te keur. Veel plezier met de zoektocht en veel plezier met de aanschaffing!

1 like

Welkom en veel plezier met de Tag ! Voor een horloge voor “gelegenheden” zou ik als ik jou was eens op de markt of Kruidvat oid neuzen :grin::grin:

image

Welkom hier en alvast de groetjes voor je inkomende Aquaracer van de mijne!

1 like

Welkom Leon. Je doet er verstandig aan alvast de nodige financiële ruimte te creëren als je hier lang verpoost. (Ik ben ervaringsdeskundige)

1 like

Welkom!