Voorstellen

Hallo ik ben Robin,
Ik kom uit Groningen en ben pas 15 jaar (bijna 16). Ik vond horloges al eerder interessant maar sinds ik veel thuis zit heb ik mij er veel meer in verdiept. Ik heb al wel een Seiko srpa75k1 die ik eind 2018 heb gekocht. Die Ik elke dag draag, maar zoek nu toch mijn eerste ‘echte’ horloge. Ik denk dat het een tag heuer aquaracer met referentienummer wbd2110.ba0928 moet gaan worden. Maar ik begon toch een beetje te twijfelen over hoe en wat. Ik ben al sinds januari 2019 lid maar ik had nog niks gedaan met het HF. Ik wist dus wel van het bestaan af. Dus dacht ik, Ik vraag het op het HF. Na wat gevraag hier op het HF kwamen meerdere mensen met een Sinn 104. Ik heb mij in dit horloge verdiept. En dit is toch ook wel een heel mooi horloge. Dus de twijfel is toch toegeslagen. Daar moet ik dus nog over gaan nadenken. Ik kijk nu 2 daagjes hier rond en ik vind het echt heel erg tof om al jullie horloges te zien en ik kom ook al meer te weten. Dank jullie wel👍🏼

42 likes

Welkom Robin. Dat je hier maar veel mag leren.

2 likes

Welkom bij de club.

1 like

Hoi Robin,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en heel veel mooie horloges.:+1::wink:

1 like

Welkom Robin. Veel plezier op ons mooie forum!

1 like

Welkom! Das geen kattepis voor iemand van bijna 16. In die prijsklasse is er zo onwijs veel keuze.
Wat is wijsheid om te doen/te kopen? Nu al zo iets duurs kopen? Of eerst meerdere goedkopere om de verschillende stijlen uit te proberen? Of op het forum vragen hoe anderen t doen? Of door vallen en opstaan ervaren?
Wat je ook besluit, wens je veel plezier in t horlogewereldtje!

1 like

Welkom op HF Robin :+1:

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

download

1 like

15 en dan gelijk maar starten met een TH. TOP! Welkom op HF :+1::sunglasses:

1 like

mooie tijd hier :sunglasses: