Voorstellen

Een Sinnvolle zoektocht met veel mooie Sharp Edges van exquise vakmanschap gewenst.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Beste Menno,
welkom op HF!

1 like

:joy:

Welkom Menno!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom Menno! Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom Menno!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, veel leesplezier en succes met het maken van een keuze voor je nieuwe horloge!

1 like

Welkom en ben benieuwd waarmee je gaat komen. Succes met de zoektocht.

1 like

Dankjewel. Het is een uitdaging. Vooral omdat het bijna niet kan…die ene vinden en dan ook nog binnen budget. Er is zoveel moois.

1 like

Haha, ik geloof dat je een voorkeur hebt. Overigens zijn de mooiste Sinn’s buiten mijn budget.

Heb je al eens aan een Seiko Presage gedacht? De max bill die je benoemt in je post is overigens ook een leuke optie :slight_smile:

1 like

Ja, de lichtblauwe met power reserve meter is ook heel mooi. Die wil ik een keer om de pols zien. Ook nog even naar Gram Seiko gekeken. Jemig!! :dollar::dollar::dollar::dollar::dollar:

1 like

Welgekomen! Inspiratie genoeg hier…

1 like

Welkom op HF Menno :+1:

1 like

Welkom Menno. Dat leren kan hier goed, genoeg kennis aanwezig (maar niet bij mij hoor :joy:)

1 like

Dat is inderdaad een toffe (heb hem net even opgezocht)! Over GS weet ik niet zo heel veel, maar @Fate_Amenable_To_Change is daar volgens mij wel fan van (hij is al eea aan het typen zie ik :stuck_out_tongue: )

1 like