Voorstellen

Daarom begon ik ook over de Seikosha Sharp Edges.

Die zijn fantastisch als je van clean en strak met een wat complexere dial houdt. :slight_smile: En ze passen ruim binnen het budget.

Kijk anders ook even bij de vrinden van Archimede Uhren. Die hebben cool spul voor onder de 1000.

Een pilotenhorloge, bijvoorbeeld. 39mm, 10ATM WR, automaat, traditionele Flieger.

Of een 1950’s klassiek net horloge:

Seiko’s Sharp Edge. Ook in groen en wit…

Zijn allemaal mooie opties. Bij Archimede hebben ze zelfs, als je het iets robuuster wilt maken, de geharde kasten van de Outdoor Protect, maar dan moet je wel van shrouded lugs in een jaren 70 ontwerp houden:

Bij Stowa ook mooi spul, maar dat zit weer net boven de 1000 ballen.

1 like

Ja, mooie voorbeelden. Ik vind dan de Seiko en de vintage Archimede het mooist. Zal eens kijken bij Archimede op de site. Thanx!!

Welkom Menno!

Mooie diverse collectie tot nu toe!

1 like

Dankjewel,

Hightree als nickname. Heeft lichaamslengte daar iets mee te maken?
Ik sla daar op aan omdat ik heel lang ben. 2.05 meter.

Menno

1 like

Hahah nee, het is een vertaling van mijn achternaam :smile:

1 like

Haha. Okay.

Ook heel mooi, maar niet binnen budget. Misschien door sparen. De horloges worden steeds mooier en duurder.

Of eigenlijk deze. Nog mooier
image

3 likes

Welkom Menno, veel plezier op HF!

1 like

Welkom!

1 like

welkom🏴‍☠️

1 like

De Seiko SARY135 aka Black Cat Martini Cocktail is ook mooi. Jemig wat een voorpret.

1 like

We zijn inmiddels al een tijdje verder. Heb een deel van mijn budget uitgegeven aan de #hfle-2021 van @Brunmontagne. Dat maakt de volgende dresser minder makkelijk kopen. Ik wil daar toch wel voldoende budget voor hebben.

1 like

Welkom @MennoD
:grin:

Hahahaha :rofl: