Voorstellen

Goedenavond. Na een aantal weken veel op het horlogeforum rondgekeken te hebben is het wel tijd geworden om mezelf voor te stellen. Ik heet Remco. Ben op het forum terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar een Maurice Lacroix aikon. Ik ben in het bezit van een aantal horloges. Dit zijn meer de modemerken zoals TW steel, Diesel, Calvin Klein enz. Ondanks dat de horloges veel goedkoper zijn dan veel horloges die hier voorbij komen kan ik er erg van genieten. Nu dus op zoek naar een wat duurder horloge. Helaas deelt het thuisfront mijn enthousiasme over horloges (nog) niet zo waardoor zomaar even wat aanschaffen niet begrepen zal worden.
Ik neem alle tijd en kan ondertussen genieten van al het moois dat op het HF voorbij komt.

32 likes

Welkom Remco!:+1:

Hoi Remco welkom!

Foto’s willen we zien:

Ook van modemerken, voel je nooit beschaamd om uit te komen voor je (vroegere) smaak.

TW Steel is trouwens wel een merk dat gemaakt wordt door echte liefhebbers. Je kan er zat van vinden uiteraard maar wel een horlogemerk.

Gewoon mee laten lezen, of jullie hebben een gezamenlijke hobby gevonden of angstbeelden van een partner met flipperitus gaan zorgen dat het er nooit van gaat komen.

image

3 likes

Welkom :slightly_smiling_face:

Die heb geloof ik al eens in het blauwe gedeelte zien staan!

1 like

Welkom Remco!

De Aikon is een prachtig horloge!

4 likes

Hierbij een aantal van mijn horloges

5 likes

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Remco, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

animaatjes-welkom-4533576

Hartelijk welkom!

Welkom bij de club Remco.

Welkom!

Remco, van harte welkom op dit forum!

Hallo en welkom Remco!

Welkom hier.

Welkom Remco emot-tiphat

Welkom Remco en dit is bij een aantal van ons niet anders :smiley:

Welkom

Welkom en succes met het thuisfront :wink:

Van harte welkom Remco. Heb zelf ook een aantal mode merken, o.a. een Full Black TW Steel.
Hmmm, toch maar eens een nieuw batterijtje in laten zetten denk ik. Blijft toch een leuk ding ergens