Wauw, die band staat er ook erg mooi op
Dankje! Dat is een bandje van Hirsch; zat oorspronkelijk niet aan dit horloge.
Idd! Komt het nu pas tegen het topic. Bij deze nog meer welkom! Je interesse voor de 62mas begrijp ik en dat het uurwerk niet zo netjes loopt ook. Volgens mij mogen ze zelfs 20 seconden per dag afwijken om binnen de specs te blijven.
Welkom en leuk om je verhaal zo te lezen.
Bedankt voor de mooie woorden Jurk.
Het is inderdaad zo dat de uurwerken flink wat mogen afwijken. En inmiddels leer ik ook steeds meer dat je horloges niet draagt voor de tijd😁
Uiteindelijk wil je toch een Squale, dus dat ben ik nu aan het eyeballen.
Blijf jij ook doen wat je doet, want je cartoons zijn ontzettend leuk!
Bedankt Arnold🙋🏻♂️
Da’s sowieso een goede keuze! Heb er nu twee. Super blij mee en ik zie er in de toekomst nog wel eentje bijkomen…
Haha, ja ik zag het al in het Squale only topic! Ik zelf zit wat te twijfelen! Maar ik denk dat ik begin met een mooie 1521. Eens kijken of er een mooie op mijn pad gaat komen.
Mooie maat (officieel 42mm, maar draagt beduidend kleiner), zit prima in elkaar, 500m WR, leuke eigen retro looks, mooie heritage en draagt super fijn; een echte ‘wrist hugger’. Succes en veel plezier met vinden van de jouwe!
Hahaha zeker waar! En een ontzettend leuke hobby!
Die zijn idd ook erg mooi! Zou nog wel graag een keer een Doxa willen. Ben Iig ook erg dol op duikers.
Dank je! Was nog niet van plan te stoppen
De afgelopen 3 jaar was er ook rond deze tijd een volledige crowdfunding voor het goede doel om de strip heen. Maar kon het helaas niet bolwerken dit jaar. Volgend jaar dan maar.
Met toeval in dit voorstel topic terechtgekomen, wat een sympathiek verhaal om te lezen.
Welkom Walter.
Ga zo door Mr. White