Voorstellen

Welkom hier.

1 like

Leuk geschreven en welkom bij de club :+1: Als ik het zo lees had je hier al veel eerder moeten zijn!

1 like

Bedankt iedereen😀

Ja, dat klopt. Ik ken het forum ook al jaren, heel veel gelezen door de jaren heen zonder account. Dus het werd eigenlijk wel tijd inderdaad

1 like

Leuke introductie! Mooi verhaal. Welkom op het forum.

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum en wat een leuk verhaal om zo te lezen!

1 like

Welkom Walter, een leuke introductie en mooie collectie al .

1 like

welkom Walter, mooie horloges heb je

1 like

Hartelijk dank Jeroen.

Bedankt dat je de moeite nam! Blij om te lezen dat het bevallen is😀

Hartelijk dank! Gaat het alweer iets beter met de gezondheid?

Dank je! Ja en allemaal met een verhaal om ze maar niet te flipperen :nerd_face:

1 like

Welkom Walter, Fijn verhaal om te lezen met passie voor je werk en horloges :+1:t2:

1 like

Hartelijk welkom Walt! Mooi beroep en mooie plaatjes, heerlijk om te lezen.

Goede groet,

Michel

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF Walt en veel plezier hier gewenst! Heb vakantie momenteel dus (nog) niet alles gelezen😀, maar ik zag al wat leuke horloges.

1 like

Welkom

1 like

Welkom

1 like

Bedankt iedereen! Ik voel me helemaal welkom!

Begrijpelijk, het is wel een lange post eigenlijk. Fijne vakantie toegewenst :sunny:

1 like

Dank je wel👍

Hoi Walter,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Dank voor je prachtige introductie!:ok_hand:

En Yema is gewoon een gaaf merk met leuke Franse historie. Ik heb er best veel gehad en nu nog steeds een in bezit en met veel plezier.
In mijn ervaring valt de QC bij de nieuwe horloges wat tegen. Heb twee keer een horloge ontvangen wat niet helemaal top was. Dat wordt dan wel in orde gemaakt door de after sales afdeling, maar gaat allemaal nogal onverschillig. Maar goed; dat was mijn ervaring. Verder zijn het heel aardige mensen en de horloges zijn authentiek en gaaf! :smiley:

Heel veel plezier gewenst hier!

1 like

Hartelijk dank!

Ik zal me eens wat meer gaan inlezen over Yema, toch wel een favorietje hier zo te lezen. Wie weet eens een keer een tweedehandsje voor een testritje meenemen🤓

1 like

Hier die van mij; de Spacegraf. Heerlijk horloge om te dragen en past bijna overal bij. :slightly_smiling_face:

1 like