Voorstellen

Hallo allemaal!

Na jaren de Apple Watch om de pols geslingerd te hebben werd het tijd voor iets ‘echts’. Zodoende de Apple Watch op marktplaats en een Oura Ring aangeschaft voor het tracken van slaap en stappen waardoor ik een vrije pols had om een echt horloge te gaan dragen.

Tijdens de vakantie vorig jaar zonder enige kennis van horloges een winkel ingestapt en daar een mooie Seiko aangeschaft. Achteraf best een aardige keuze maar na wat lezen en video’s later moest daar in elk geval een automaat bijkomen; ook deze kwam een aantal maanden later.

Sinds kort een opleiding afgerond en besloten dit te vieren met een nieuw horloge. Flink op zoek naar informatie en zodoende hier op het forum beland. Dit bevalt zo goed dat ik besloten heb een account te maken. Gezien ik nieuw ben in de wereld van horloges zal ik met name op de achtergrond veel mee lezen of hier en daar wat vragen.

Bedankt!

Groeten, Jeroen

55 likes

Welkom Jeroen

I like that :+1:

1 like

Welkom Jeroen! :+1:

1 like

Welkom, Jeroen en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom Jeroen.
Seiko altijd goed! Foto’s graag.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom naamgenoot! Veel lees- en plaatsplezier!

1 like

Van harte welkom Jeroen!

1 like

Welkom hier!

Ach. Er is niets mis met quartz. Sterker nog, het is de superieure technologie, en als je het koppelt met zonnecellen ook nog eens de minst onderhoudsgevoelige van allemaal.

Het is niet zozeer dat ik tegen de fetisj-status van mechanische uurwerken ageer, ik vind dat quartz vaak onterecht niet serieus genomen wordt.

Daarom stel ik als afstudeer-horloge gewoon een quartzje voor. Dat kan iets netters zijn:

Maar ook iets sportievers:

:slight_smile:

4 likes

Welkom Jeroen :+1:

Ik ben benieuwd naar het horloge van jouw keuze.

1 like

Welkom Jeroen :grinning::+1:

1 like

Welkom Jeroen op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom op HF, Jeroen!
Sowieso leuk om er een mechanisch horloge bij te hebben. Dus, lekker doen, zou ik zeggen!
We kunnen je hier goed op weg helpen, als je wat criteria opgeeft, waaraan het perfecte horloge voor jou moet voldoen. Vinden we alleen maar leuk, beetje meedenken! :slightly_smiling_face:
Veel plezier en succes met het vinden van jouw ideale horloge!

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom Jeroen

1 like

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom hier!

1 like

Hoi Jeroen.
Veel leesplezier gewenst hier.
Lekker veel lezen, plaatjes kijken en windowshoppen.
Dan zie je af en toe een horloge langskomen waarvan je denkt., ja, die moet het worden.
En die kun je dan gerust kopen.

1 like

Goedemorgen en welkom!

1 like