Voorstellen

:wave:

1 like

Goede stap gezet Jeroen en welkom :partying_face:

1 like

Welkom bij de club Jeroen.

1 like

Van harte welkom Jeroen en nog heel veel plezier gewenst hier!:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op het forum en veel lees en kijk plezier!:watch:

1 like

Van harte welkom op dit leuke en informatieve forum, om je hobby net dat extra te geven :ok_hand: veel plezier met je zoektocht naar juist dat horloge wat jij super vind en waar je naar blijft kijken ….succes ! :+1:

1 like

Wat vragen voor foto’s, dus bij deze…

Helemaal rechts mijn eerste horloge gekocht van het eerste vakantiegeld toen ik 16 was van de C1000. 44mm om 16-jarige polsjes, je kan je er vast iets bij voorstellen…

Dan moest er iets netters komen, dat werd de Daniel Wellington, met nato-strap voor de zomer.

Vervolgens kwam de Apple Watch een jaar of 8 tussendoor en dus afgelopen vakantie de Seiko SSC771 met prachtige rode plaat en solar laden aangeschaft. Geen seconde spijt van gehad.

Ten slotte de Seiko SRPB43 met mooie wit/blauwe sunburst dial. Wel de verschrikkelijke glimmende leren band vervangen voor een matte variant.

En nu dus op zoek naar een mooie toevoeging. Op dit moment neig ik dankzij het longines topic naar een mooie Longines, ik denk nu de Zulu time. Gister echter ook een nieuwe GMT van Tudor zien verschijnen met een witte plaat…

7 likes

Welkom Jeroen!

Mooi collectie al! Zoals @TagEd al aangeeft, we helpen je graag bij je zoektocht :smiley:

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom op HF, Jeroen!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Genoeg te vinden hier! Welkom bij de club

1 like

Welkom hier Jeroen. De charme van zo’n vloeiend bewegende secondewijzer, een doorzichtige caseback en een complicatie meer of minder maken de overstap naar mechanische horloges zeker de moeite waard. Maar wie is er niet begonnen met een quartz?

Veel lees- en kijkplezier toegewenst!

1 like

welkom welkom

1 like

Welkom op het forum, Jeroen. Als je, zoals je aangeeft, veel wilt leren en vragen wilt kunnen stellen over het intrigerende onderwerp “horloges”, dan ben je hier aan het juiste adres. We zijn benieuwd naar je volgende aankoop, die waarschijnlijk niet al te lang op zich zal laten wachten nu het virus dat hier rondwaart je inmiddels al ongemerkt heeft besmet :rofl:.

1 like

Welkom! En in de FAQ vind je onze EHBO lijst om je hiermee op weg te helpen.

1 like

Welkom! en een leuk idee om het afronden van je opleiding te belonen met een mooi horloge. Dit heb ik zelf ook gedaan en ben er nog altijd erg blij mee.

1 like

Is zeker een leuke.

Maar voor ruim minder dan de helft van de prijs en in een (vind ik) betere maat van 39mm, koop je deze, van een klein zelfstandig en kwalitatief uitstekend merk, met een mooie heritage.

Watch-Passion.Shop. – watch-passion.shop

Bijvoorbeeld bij huisleverancier Q-watches.
https://www.q-watches.com/artikel/squale-sub-39-gmt-vintage-blue-nl

2 likes

Ik ken dit merk verder niet, zal eens zoeken op de heritage. Toch een belangrijk punt voor mij persoonlijk om een horloge te kopen van een ‘bekender’ merk (Tudor, Longines, Seiko). Nog niet echt verdiept in de microbrands, toch eens op zoek, dank!

1 like

Welkom bij de club Jeroen.

1 like