Voorstellen

Welkom in the world of the damned!

Geloof me, zo zul je je af en toe voelen op het moment dat het horlogevirus Hardnekkig woedt!.

@TagEd, ik vind dat je je heel bescheiden, misschien wel timide uitlaat over 1 van de favoriete merken.

Squale heeft, zoals @TagEd al zei, een mooie heritage. Een rijke historie in samenwerking met merken, zoals Blancpain, Heuer, Doxa, Breil. Volgens TGV (voor velen een goeroe, voor anderen een arrogante Schnob) heeft Squale zelfs bijdrage geleverd aan het imago dat Rolex vandaag de dag heeft.

Kan ik je aanraden. Een aantal Microbrands bieden veel kwaliteit voor het geld, waarvoor zij hun horloges verkopen.

Ik heb tevens wel eens gelezen dat Squale niet meer echt in het groepje Microbrands hoort. Wat ik overigens wel terecht vind, aangezien ze voor grote merken, veel hebben ontworpen of zelfs hofleverancier waren. Zelf hebben ze door het afgelopen eeuw ook mooie eigen modellen geproduceerd.

Plaatje voor de sfeer!

2 likes

Welkom hier Jeroen en erg veel 'lees’plezier hier.

1 like

98636c6ee64925a19858f8a491d300d2

1 like

Welkom op HF Jeroen. Veel lees -en kijkplezier op het forum. We denken inderdaad graag mee bij de zoektocht :+1:t2:

1 like

Zeker! Hoe stoer is het als je op 16 jarige leeftijd met een dikke Tommy om je pols loopt? Heel stoer toch!? Tenminste, zo zou mijn 16 jarige brein wel werken… Oh wacht, zo werkte het echt :rofl:

1 like

Veel plezier op het forum!

1 like

Wees welgekomen, Jeroen :blush:

Fraaie collectie hoor :+1:t2:

1 like

Jeroen, welkom op HF!

1 like

Goedemiddag,

Welkom en veel plezier op het forum.

1 like

Toen less nog less was en more gewoon more, haha!

1 like

Ja, exact! Toen droeg je gewoon een dikke klok van een vet merk… Wist ik veel dat kledingmerken weinig met echte horlogerie te maken hebben algemeen gezien.

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

welkom welkom hier !!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum Jeroen! Succes met de zoektocht naar een automatisch horloge.

1 like

Welkom op HF Jeroen, goede keuze om “echte” horloges te gaan dragen. Sinds 2000 ben ik Apple liefhebber en gebruik ik alles van Apple, behalve Apple Watches😀.

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like