Geloof me, zo zul je je af en toe voelen op het moment dat het horlogevirus Hardnekkig woedt!.
@TagEd, ik vind dat je je heel bescheiden, misschien wel timide uitlaat over 1 van de favoriete merken.
Squale heeft, zoals @TagEd al zei, een mooie heritage. Een rijke historie in samenwerking met merken, zoals Blancpain, Heuer, Doxa, Breil. Volgens TGV (voor velen een goeroe, voor anderen een arrogante Schnob) heeft Squale zelfs bijdrage geleverd aan het imago dat Rolex vandaag de dag heeft.
Kan ik je aanraden. Een aantal Microbrands bieden veel kwaliteit voor het geld, waarvoor zij hun horloges verkopen.
Ik heb tevens wel eens gelezen dat Squale niet meer echt in het groepje Microbrands hoort. Wat ik overigens wel terecht vind, aangezien ze voor grote merken, veel hebben ontworpen of zelfs hofleverancier waren. Zelf hebben ze door het afgelopen eeuw ook mooie eigen modellen geproduceerd.
Zeker! Hoe stoer is het als je op 16 jarige leeftijd met een dikke Tommy om je pols loopt? Heel stoer toch!? Tenminste, zo zou mijn 16 jarige brein wel werken… Oh wacht, zo werkte het echt
Ja, exact! Toen droeg je gewoon een dikke klok van een vet merk… Wist ik veel dat kledingmerken weinig met echte horlogerie te maken hebben algemeen gezien.
Welkom op HF Jeroen, goede keuze om “echte” horloges te gaan dragen. Sinds 2000 ben ik Apple liefhebber en gebruik ik alles van Apple, behalve Apple Watches😀.