Voorstellen!

Mijn beste,

Een ruimhartige introductie Luke!!
Van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom op dit gezellige forum

Een duiker zal er ongetwijfeld ook nog wel eens komen, bijv. die Oris sixty-five vind ik erg mooi. Een Seiko op leer kan ik ook wel waarderen, maar pakt me nog niet direct.

Van harte welkom op het Horlogeforum.

En uhhhhhh, Luke,

:wink:
Elf.

Welkom, aangenaam en (maar vooral óók) wat is die Thelonious prachtig!

Als je ze straks weer teruggeeft is het geen punt.

Welcome to the madhouse btw.

Welkom Luke op het HF.

Welkom, nu begint het pas :slight_smile:

Welkom! Persoonlijk hou ik niet zo van dressers, maar in ieder geval veel keuzeplezier gewenst!

Welkom!!

Zo is het hier ook begonnen, ongelooflijk, en dat voor een horloge met 1 wijzer :sunglasses:

Pas een beetje op hier voor MeisterSinger-bashers, maar don’t crack under pressure :wink:

En natuurlijk welkom hier!

Welkom :grinning:

Welkom!

Welkom en fijne smaak qua horloges en muziek.

hallo luke, dat vind ik nu eens een stijlvolle introductie. Beleefd to the point en je keuze qua uurwerken laat meteen zien dat je idd interesse hebt voor uurwerken. Helaas komt het de laatste tijd voor dat nieuwe leden eens even de waarde van een klok willen kennen, willen weten da wat ze al dan niet geêrfd hebben ook the real deal is en verder totaal geen interesse hebben in de schoonheid en techniek van klokjes. Bij jou ligt dat duidelijk anders en daarom heet ik je meer dan van harte welkom. Alleen wil ik je wel waarschuwen voor het gekende virus dat er voor zorgt dat je spaarrekening drastisch daalt-)
Mooie keuze trouwens die je hebt gemaakt. Nomos en meistersinger zijn 2 prachtmerken met een eigen face. Doe je niks mis mee en je hebt meteen een uurwerk dat je onderscheidt van de massa? Good luck in het kiezen van de juiste!

Welkom Luke en veel plezier hier gewenst .

Yups, welkom en veel plezier hiero :slight_smile:

Welkom Luke! … hierbij nog een dresser die je misschien wel kan bekoren…

de intra-matic van Hamilton, staat met een mesh niet verkeerd.

1 like

Welkom Luke. net als jij de laatste tijd steeds meer geintresseerd in horloges. Dit forum is daarvoor zeer geschikt. Leuke tips en goede onderwerpen.

Je woont in Den Haag hopelijk ben je dan net zo blij als ik met de huidige stand in de eredivisie :grin::soccer: FCDH op 1!

1 like

Welkom! Nomos naar mijn mening de mooiste van jouw rijtje, prachtig design dat je werkelijk nooit gaat vervelen.

1 like