Voorstellen!

Welkom, goede smaak heb je. Less is more (voor een dresser).

Welkom op het forum.
En wat een meester, die Meister :grinning:.
Keuzes, keuzes, keuzes

Welkom mede hagenaar en veel plezier op dit forum.

Dank voor het warme welkom, en bovenstaande is ook mede de reden dat ik me toch even wilde aanmelden en de forumleden mee wil geven dat er veel gelezen wordt door niet-leden die erg veel aan dit forum hebben!

Inderdaad een mooie dresser! Heb ik naar zitten kijken, vind 'm met zwarte dial ook erg mooi.

Sorry, dat valt voor mij toch meer in het ‘kan me geen zak schelen’ topic, haha :grin::wink:

Komt goed! Je eerste liefde blijft altijd speciaal :smile:

Bij de juwelier werd overigens het uurwerk van de No.1 vergeleken met een Fiat en het uurwerk van de No. 2 met een Mercedes. Gezien de niet geringe prijs van de No. 1 lijkt me dat een beetje scheefgetrokken vergelijking, wat vind jij daar van?

Welkom! Mooie klokken!

Hoi Luke,

Ik heb de Unomatik UM 103 (45mm) met Valgranges (verbeterde Valjoux) automaat en die doet al bijna 5 jaar trouw zijn dienst!

Welkom op dit forum, niks mis met die voorselectie :sunglasses:

Welkom hier , we hebben er nog een bij die prettig gestoord is van horloge,s .
Mooie klokjes heb je uitgekozen , ik zou een mooie rolex kopen , dan kan je voor de dag komen op je werk .
Veel plezier hier .

Welkom!

Gezien je smaak wellicht ook eens naar een junghans max bill gekeken?

Gr. Marc

Ja vind ik ook zeer geslaagd model! Viel me wel op dat deze geen saffier hebben, maar een soort coated hard plastic?

Welkom en heel veel plezier hier.

klopt, maar of het een groot nadeel is kun je je afvragen, is denk ik heel persoonlijk, net als de keuze voor een horloge.

Gr. Marc

Welkom op HF!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Graag gedaan, check ook de Coltrane versie eens (van oris)!

Welkom Luke !

Ik denk dat je de Junkers Bauhaus serie ook wel mooi zal vinden.

En, ze zijn iets prettiger geprijsd dan de Nomos.:wink:
Wellicht een mooi segment om mee te beginnen.

Grt.

Welkom Luke, may the force be with you!!:grin:

Ball Watch heeft ook een mooi blauw dress horloge.

Succes