Voorstelling

Hallo iedereen

Ik ben Carlo en zie al mijn ganse leven graag horloges zonder een merkvoorkeur. Ik heb altijd als ‘betere’ horloge een rodania gehad daar deze relatief goedkoop en duurzaam zijn naar mijn mening. Ook andere merkloze horloges durf ik aanschaffen als ik ze graag zie, deze zijn allemaal quartz.
Het is wel zo dat ik al altijd droom van een mechanisch horloge maar de kostprijs me altijd wat heeft tegengehouden. Nu ben ik op het punt dat ik deze aankoop wel wil doen en ik lees al enkele weken mee op het forum om bij te leren, wat ook al gebeurt is.
Bij deze mijn voorstelling☺
Ik heb voorlopig een bepaalde voorkeur voor een automaat maar alles kan nog veranderen.

13 likes

Welkom op het forum. :slightly_smiling_face:

Beste Fosske, welkom! Welke automaat heeft je voorkeur?

Welkom hier

Welkom! Ook bij mechanische horloges heb je vele verschillende prijsklasses.

Welkom! Een horloge met automaat is zeker bereikbaar als je rondkijkt bij “te koop”. Succes!

Welkom hier!

Een automaat is niet per se duur. Je hebt al deftige seiko 5’s net iets boven de €100.

Veel plezier met je zoektocht.

1 like

Welkom!

welkom-home

Orient automaten zijn ook heel betaalbaar.

En welkom.

hallo
mijn voorlopige voorkeur gaat naar de tissot tradition automatic open heart.
daar deze, volgens ik gelezen heb, toch vrij betrouwbaar is en toch een relatief scherpe prijs heeft.
ik zou wel een horloge willen met een metalen band, dit omdat ik nog redelik wat met water in contact kom…
ik zou het houden bij een witte achtergrond

Welkom Carlo op dit machtige forum, ik zou nog even wachten met de aankoop van je automaat! Geef je ogen hier eerst maar eens flink de kost en je zult zien wat je allemaal kunt aanschaffen voor je budget.:facepunch:t2:

1 like

Welkom hier!

Welkom op het forum!

Welkom!!

Welkom!

tenor-23

Welkom

Heeft u enige voorstellen?:wink:

Zoek je in het genre van de Tissot dus een model met een open heart of heb je nog andere voorkeuren?

Welkom