Welkom hier!
Op zoek naar een dresser dus. In de prijsklasse die je noemt is er veel moois te vinden in de sfeer gebruikt en/of vintage. Kijk vooral regelmatig hier in het blauwe gedeelte. De kans is groot dat je daar voor een mooie prijs iets vind dat je bevalt, met wat goede wil hou je nog geld over ook voor een leuke beater!
Succes!
Welkom en veel plezier op het HF!
Welkom,
Denk hierin ook eens aan een “tank” stijl horloge.
Een ex: automaat en ruim binnen je budget.
Hoe strak zijn je manchetten?
Ik heb met een Seiko Sarb van 11,5mm nog nooit problemen gehad.
Welkom!
Hij staat erbij op het lijstje!
mooie tijd hier
Hij staat erbij! Dit is wel een van de meer casual dressers voor mij
Ik zal het topic even helemaal doorlezen. Dankje voor het delen!
Ja ik ga denk ik inderdaad wachten tot de winkels weer open zijn dat ik ze eerst allemaal om de pols heb. Ik denk dat ik dan de beste keuze kan maken
Ik zal dat ook in de gaten houden! Ik ben wel nog redelijk nieuw in de horlogewereld, dus ik weer nog niet goed wat een horloge nou waard is.
Ik draag nu mijn snk809 als beater, maar ik heb nog wel wat ideeën voor uitbreiding.
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum .
Tanks vind ik ook erg mooie horloges! Op de een of andere manier zou dat voor mij toch later komen, eerst een horloge met “normale” vorm.
Een ex, wat voor horloge is dat? Ziet er erg mooi uit
Manchetten zijn niet heel strak normaal, maar ik denk dat dit iets is omdat ik normaal een TW steel droeg dat ik dat nog niet goed in kan schatten.
Welkom op ons mooie forum.
Het zit 'm meer in de kastvorm. Een slab-sided kast die als de klippen van Dover uit zee recht omhoog steken is erger dan afgeronde kasten. Met de SARB nooit een probleem gehad, met een Presage ook niet. Met een field-horloge wat eigenlijk platter is maar veel rechtere zijkanten heeft haakt een manchet er wel weer achter.
Eentje met wie ik de relatie heb gebroken.
Voordeel van deze exen zijn dat ze meestal geld opleveren i.p.v. kosten.
Ah top dankje! Als ik dus voor een dresser ga zou dat niet zo’n probleem moeten geven dus.
Hartelijk welkom! Misschien nog een paar mooie plaatjes? Iedereen hier is gek op mooie foto’s