Welkom!
Welkom Aquaexplo
Welkom hier bij HF !
Welkom en nog veel plezier op ons forum. Als dresser is een Seiko Presage of een Sarb033 natuurlijk verkeerd en ook passend in het budget.
Welkom op HF!
N Hamilton Viewmatic en Intramatic vind ik ook mooie nette horloges. Occasion denk ik wel te vinden met t budget.
En zo n Visodate lijkt me n goeie all ronder, die ook casual mooi kan staan, door er n wat meer casual leren bandje op te zetten.
Welkom op het forum, je gaat hier ongetwijfeld meer dan genoeg suggesties voor een mooie dresser tegen komen! Succes.
Hoi! Sorry voor de late reactie, ik heb het momenteel redelijk druk met lessen en een stage. Ik heb hier even snel een foto gemaakt van alledrie mijn horloges naast elkaar.
Qua dresser ga ik trouwens wachten tot de juweliers weer open zijn zodat ik ze eerst nog even om kan hebben en ze in persoon zien.
Voor de rest ga ik dit iig nog uitbreiden met een diver (waarschijnlijk een orient ray of mako), een vostok 24hr, en een g-shock. Maar dit allemaal op zijn tijd natuurlijk
Welkom Aquaexplo!
Alles op z’n tijd
Prima verzameling om mee te beginnen toch? Vind de Seiko erg leuk! De fw91 is natuurlijk een klassieker. De Tw-S is een behoorlijke knoepert, of niet? Zou mij te groot zijn denk ik.
Welkom
Ja klopt! Veel haast heeft het niet, alleen als je iets op het oog hebt dan heb je het natuurlijk het liefst morgen om je pols
De seiko ben ik inderdaad erg blij mee! De f91is er imo wel eentje die je er bij hoort te hebben. De TW is inderdaad wel erg groot ja, maar als ik me heel casual kleed met een kort shirt dan vind ik het wel leuk staan.