Voorstelronde: Aquaexplo

Hoi allemaal,

Ik ben Aquaexplo, 21 jaar. Ik studeer nog en zit in mijn laatste jaar. Na een paar maanden mee te lezen hier, toch besloten een account aan te maken.

Mijn collectie (voor nu) bestaat uit (van nieuw naar oud): een seiko snk809, een casio f91-w, en een TW steel.

De TW steel heb ik voor mijn 17e verjaardag gekregen en de eerste 3 jaar geregeld gedragen. De f91-w heb ik een keer meebesteld na een tijdje geen horloge meer te dragen en die 2 maanden dagelijks gedragen. Uiteindelijk een maand geleden de snk809 gekozen als dagelijks horloge omdat deze redelijk goedkoop en kleiner is (vind ik fijn) en die draag ik nu dagelijks.

Ik val maar meteen met de deur in huis, want ik heb nog een vraag: Ik ben nog op zoek naar een net horloge, voor onder een pak/overhemd. Waar ik naar op zoek ben is een horloge van max 40mm, met leren band. Ik zal hem niet super vaak dragen dus ik zit nog te twijfelen over automatisch vs quartz. Het budget is zo’n 500/600 euro. Wat voor ideeën hebben jullie?

Ik zelf zat te kijken naar een Tissot Visodate of een Seiko Presage, alleen van beide vraag ik me af of hij dun genoeg is voor onder een overhemd, met 11/11,6mm.

Vragen/ideeën over mij of mijn collectie/toekomstige horloge zijn altijd welkom!

Groetjes,
Aquaexplo

18 likes

Welkom!
11mm zou geen probleem mogen zijn onder een overhemd.
zijn beide leuke keuzes, ik zou voor de Visodate gaan, heb dat logo altijd tof gevonden.

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom en succes met de zoektocht!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom! Een Visodate zou mijn keus zijn.

1 like

Welkom en ook mijn voorkeur is de visodate.

1 like

Welkom. Een seiko dresser is altijd goed!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

Visodate is een tof horloge. Een Tissot Le Locle is trouwens ook erg gaaf (wel weer een stuk sjieker).

1 like