Dag allen,
Afgelopen week werd ik getipt door een collega om mij hier aan te melden en de rest is geschiedenis als je dit leest, bedankt… dit gaat mij € kosten . Ter voorkoming dat ik bekendheid verwerf als Kees Flodder welke rondom de tennisbaan naar al het moois staat te gluren zal ik mij even kort introduceren
!
Mijn naam is Ben, 31 jaar oud, woonachtig ergens in Nederland met partner en kids.
Een korte trip down memory lane leert dat mijn eerste horloge de ‘TW Steel TW670’ is (Renault F1), verkregen via mijn toenmalige werkgever als incentive en daarmee tevens het begin van mijn passie voor horloges. Vervolgens kwam de ‘Armani AR-5979’ met oorspronkelijk een witte rubberen strap maar deze is na veel dragen naar de filistijnen gegaan, de NATO strap bood uitkomst. Echter de wens om een automaat te bezitten bleef knagen wat snel leidde tot de aankoop van de ‘TW Steel CS45’ met Miyota uurwerk.
!De tijd verstreek evenals mijn loopbaan en daarmee groeide ook het verlangen naar wat “serieuzer” werk. Na een een latente zoektocht van enkele jaren was 2019 een jaar vol persoonlijke hoogtepunten wat mij heeft doen besluiten om de ‘Rolex Datejust ref. 16233’ aan te schaffen uit mijn geboortejaar (1991). Voor mij voegt dit extra waarde toe aan het bezit en als mensen er naar vragen resulteert dit altijd in een leuk onderonsje.
De aankoop van bovenstaande maakt óók dat ik voornemens ben om enkel nog horloges te kopen uit voor mij belangrijke jaartallen. Daarop volgde de ‘Breitling Superocean AB2010161AC1A1’ uit 2019. Mocht mijn nageslacht dezelfde passie delen mag hij hem dragen en anders blijf ik er zelf van genieten…
De zoektocht gaat verder en wel voor een exemplaar uit 2021. Merken waar ik mij vooral op oriënteer zijn Tudor en Omega maar zijdelings ook op IWC en Cartier. Wordt vervolgd…
Dank voor het lezen, geniet van uw weekend!
Ben
Mocht u iets hebben dat voldoet aan bovenstaande wensen, stuur vooral een berichtje