Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De eerste Moonswatch is ook binnen voor mij!

20 likes

Thanks! Ziet er goed uit; asking for a friend :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Proficiat! Ziet er strak uit.

1 like

Dit is de MoonSwatch op de Taupe band van Molequin - mooie combinatie vind ik zelf!

17 likes

Heb eens een curved rubber band voor de MoonSwatch besteld bij ome Ali voor 0,21€ :sweat_smile:
Ben eens benieuwd.

4 likes

Mijn Nieuwe aanwist

Sinds 3 dagen lid van ‘t forum en vandaag mijn eerste aankoop gedaan ter uitbreiding van de nog startende collectie. Meer daarover HIER :slightly_smiling_face:

Vandaag via @tach de MoonSwatch aangekocht.
Bekend horloge op het forum maar wil jullie de foto’s niet onthouden :kissing_heart:

20 likes

Gefeliciteerd met je Moonswatch!

2 likes

Enjoy the MoonSwatch!

2 likes

Ik geniet niet alleen van mijn horloges :kissing_closed_eyes:

6 likes

Dubbelop genieten zie ik :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Welke strap is dit? :heart_eyes:

8 likes

Heel gaaf deze, maakt die Mars ineens leuk.

2 likes

De leukste vind ik zelf. Misschien komt ie er hier ook nog eens :+1:

Even bij Ali wat besteld… beetje spelen met alternatieven voor de Mars. Weliswaar geen 0,21 eur zoals @Igor :smiley:, maar ach 5,99 ook prima.

5 likes

Ja je vraagt je ook af hoe ze het voor elkaar krijgen. Het horloge had ik gelukkig al na wat babbelen bij de store in A’dam…

We zijn 2 dagen verder sinds aankoop van de ‘Mission to Mars’ en vandaag een werkelijk prachtige ervaring gehad in de store. Na een oprecht en wederzijds praatje leidde dit tot… 4 aankopen.

Als sidenote wil ik toch even kwijt dat de ‘hype’ en brutaliteit is nog steeds stuitend is… In de 20 minuten dat ik daar was kwamen er letterlijk 8 brutale bezoekers binnen met de vraag: “MoonSwatch !?”

Laten we het er op houden dat wie goed doet, goed ontmoet; kost soms wat extra tijd maar levert je ook weer een mooie ervaring en catch op :kissing_heart:

13 likes

Dus het principe “1 per klant” geldt niet voor iedereen? Ik vond de ballotagecommissie al streng wanneer ik er eentje wou kopen.

Wat vreemd zeg… geïnteresseerden die een product zoeken in de winkel waar het product zou moeten zijn.

Het slaat toch nergens op dat de manier van vragen invloed moet hebben op het wel of niet verkopen van het product?

4 likes

Dat zou de standaard moeten zijn man, ongemanierde aangeklede bonobo’s zijn we als soort gewoon…

4 likes

Toch mooi! Je krijgt gewoon een Rolex aankoop ervaring voor het budget van een Swatch!

De moonswatch inderdaad een revolutie in horlogeland. Alles wat met onze hobby te maken heeft, ‘moeilijke’ AD’s, klassieke ontwerpen, wachtrijen, flippers, vraag welk bandje nu het beste past, ruziën welke versie nu het mooiste is - alles is nu bereikbaar voor de ‘gewone’ man/vrouw! :wink:

13 likes