Hoi Twist, welkom (terug) op het forum. Tsjonge, wat een historie .
Mooie collectie had je en nu ook die Explorer, erg mooi. Is dat de 39 mm? Waarom heb je voor die gekozen en niet voor de 36 mm?
Welkom (terug). Veel plezier op het forum.
Welkom op HF!
Dit is de 36mm 124270. Heb de 39mm ook gehad, deze toen na een paar weken ingeruild op een 114060. De 39 mm Explorer beviel erg goed! Deze 36 was wel even wennen. Maar maatje is wel erg fijn inmiddels
Welkom!
Mooie Sinn!
Sinds kort ook aan de externe kluis nadat er bij een goede vriend het hele huisraad was weg getildā¦
Welkom! Mooie story en een begrijpelijk verhaal over het veilig bewaren van horloges.
Ik heb ook de 36mm, Swiss Only. Erg fijn horloge.
Zonde, want dit
is echt een topper. Welkom terug!
Welkom terug! Niet te veel lezen hier. Anders heb je volgend jaar wederom een collectieā¦
Welkom terug Twist!
Wow, jij hebt als jonge vent al aardig wat horloges zien komen en gaan. Fijn dat je nu die mooie Explorer ok je pols mag slaan.
Ik lees dat steeds vaker, echt een āfirst world problemā.
Keuzestress is me vreemd, gewoon kijken wat āer aan de beurt isā of āwat matcht bij de kleding van die dagā en gaan. Wat kan er in hemelsnaam fout gaan hetgeen stress veroorzaken kan. De meesten van ons hier zijn enorm bevoorrecht.
Haha ja, saai is het zeker. Maar het staat altijd en springt er nooit echt uit.
Toen ik de eerste keer een 114060 had voelde ik mij nooit op mijn gemak met dat ding omdat veel mensen het horloge herkennen. Al die oogjes zag je naar de pols gaan. Ik ben blij dat dit bij dit horloge niet het geval is
Wat is jouw meest in het oog springende horloge als ik vragen mag?
Die tsuyosa is wel een prachtig horloge!
Wat is de twijfel tussen de bb54/58 en de Explorer?
En staan deze hoger dan de Seamaster en speedmaster op het lijstje?
Haha ja, daar zeg je mij wat. Misschien is stress ook wel te overdreven. Het gevoel van versimpeling voelt gewoon goed. Uiteindelijk kan je maar 1 horloge tegelijk dragen (daar denken anderen wellicht anders over).
Het is ook eens stukje keuzes maken, ik koop niet iedere 2 jaar de nieuwste iPhone. Met mijn vorige iPhone 8 heb ik 5 jaar gedaan en nu met mān 13 hoop ik ook weer 5 jaar te doen
Welkom terug.
Ben zelf niet van de one piece collectie, want ik vind meerdere horloge mooi qua merk, maar ook qua style en moet dus meer hebben hebben hebben hebben ā¦ā¦
Welkom terug Twist
Welkom.
Welkom al een mooie reis gehad zo te lezen.
Thanks! Wat zijn je favoriete merken en wat zijn van die favoriete merken je favoriete modellen?