…tot dat je de -Shock GW-5000U-1ER ontdekt, (die ik trouwens heb gescoord voor €200 ipv €300)
Jep, hij heeft geen wijzers. Maar horloges met wijzers niet van Casio en radio controlled? Minimaal €700. En dan ook nog waterdicht tot zover je zonder perslucht kan duiken? 3 seconden (evt. Auto tilt) verlichting en auto schakeling zomertijd-wintertijd? De perfecte band + pasvorm en de datum in de Europese notatie?
Altijd tot op de seconde nauwkeurig? En een “batterij” die God weet hoeveel jaar mee gaat? Oplaadt met gewoon daglicht en altijd batterij niveau high? Elk uur een chime? Wel iets te zacht, (gelijk het enige nadeel, het alarm is daardoor iets te zacht)
Dit horloge, en alle anderen kunnen gelijk weg, en je bespaart ook nog honderden euro’s aan een gelijkwaardig horloge, einde verzamel-hobby.
Welkom twist!
Ja, zijn leuke horloges! Heb zelf ook nog zo’n JDM ergens liggen met een schakel band. Kan even geen foto’s vinden, maar zijn toffe dingen en niet kapot te krijgen! Draag je ‘m veel?
Welkom!!!
Jep, ik heb ook nog de 5610U.
Deze zit fijner. Maar ik ben alweer verder aan het kijken, voor een werk-horloge zeg maar. Die Casio’s blijf je maar kopen joh, heb er nog 2
Nice. Welkom. Enjoy watch-ing.
Welkom!
Welkom, heel begrijpelijk. Die explorer is top!!
Van harte welkom!
Haha leuk! Welke heb je nog meer?
De W800 en de A700.
Maar ik vind de SGW-100-2BER
en de MDV106G-1AV ook leuk
Dus ja, je blijft echt kopen
Deze is inderdaad echt top! Op wat voor soort band draag je 'm?
Ehm die wil ik als “daily beater” want die band van de W800 schiet telkens los en de knoppen drukken te makkelijk in zodat ie per ongeluk versteld.De A700 trekt je haren uit je arm, maar mijn pols is al bijna haarloos daar door, maar ik vind m ook te klein.
Oeps…. Dat lijkt mij niet zo lekker. En het bandje wisselen is ook geen optie bij die horloges volgens mij?
Welkom Twist, leuk je erbij te hebben!
Thanks! Wat trekt jou zo in de horloge hobby?
Ah nee joh, ik heb die gekocht voor 27 euro. En dan daar een andere band voor kopen…
Ik zag net nog, Rolex, in deze staat kan je die nergens voor deze SPoT prijs vinden! En dan een prijs waar je 400 Casio’s voor kan kopen, ik koop gewoon een andere als ik m beu ben, ik denk dat ik ook maar zo’n weckpot aanschaf en ze daar allemaal in gooi. Ik zit ook te kijken naar de AE1500, zo’n grote heeft niemand, maar ik weet niet zeker of ik mn blouse erover aan krijg.
Kan je wel vanaf 50 meter zien hoe laat het is.
Ach ja zon Gravity master vind ik ook leuk en doe Protreks ook ik kijk expres effe niet meer…
Welkom (terug)!
Welkom!