Welkom @TWIST!
Mooi horloge avontuur heb je al doorlopen!
Ik ben wel benieuwd. Je bent nu tevreden met één horloge (wat mij een fijn gevoel lijkt). Wat wil je in de toekomst? Want een regelmatig bezoek aan HF leidt meestal tot nieuwe aankopen
Welkom @TWIST!
Mooi horloge avontuur heb je al doorlopen!
Ik ben wel benieuwd. Je bent nu tevreden met één horloge (wat mij een fijn gevoel lijkt). Wat wil je in de toekomst? Want een regelmatig bezoek aan HF leidt meestal tot nieuwe aankopen
Haha ja, dat is wel overdreven om daar een nieuwe band voor te kopen.
Ja spotprijzen voor Rolex bestaat niet!
Die AE1500 is mooi! Waar een wil is is een weg, dus dat past hoe dan ook! En anders draag je ‘m eroverheen. Zoals deze beste meneer.
Nou! Een horloge betekent natuurlijk niet dat ik nooit meer andere horloges wil!
Maar ik wil dit nog wel eens proberen:
Konstantin chaykin joker
2020 snoopy speedy
Rolex hulk
Haha, ja het forum bezoeken maar de rust wellicht niet beter inderdaad. Hoe doe jij dat en wat wil jij nog hebben?
Die laatste 2 zou ik ook erg vet vinden in mijn collectie!
Ik zit persoonlijk nog in de flipperkast fase. Ik wil heel veel zien, ervaren en uitproberen en kan helaas nog niet de rust vinden met een paar stuks. Dus dit forum is eigenlijk geen goed idee voor mij
Het forum is de perfecte plek om te kijken naar en proeven van alle leuke horloges die er zijn
Wat wordt de volgende aanwinst denk je?
Een IWC Pilot Chronograph is het horloge van dat het meeste van mijn aandacht krijgt de laatste tijd.
Maar een Studio Underd0g lijkt me ook leuk bijvoorbeeld!
Eigenlijk nog te veel om op te noemen en heb daarom een watch list.
En jij?
Vet! In welke kleur?
Watchlist heb ik wel gehad, maar dat ding werd zo lang ik zou het wel leuk vinden om de Explorer ‘gewoon’ te ruilen. Maar het horloge dat ik echt graag wil is die speedy snoopy. Dat is de echte volgende op de watchlist. Maar dat is geen makkelijke om te krijgen
Ik heb een zwak voor brons met blauw of groen dus de IW388109 vind ik echt vet.
Ja die snoopy is echt héél vet! Wellicht vind je een betrouwbare op Chrono24?
Welkom ! Een mooie reis in de snelkook pan
Ja, die is wel echt goed inderdaad! Heb je ‘m al eens gepast?
Eerst ga ik nog even goed sparen, daarna de Explorer weg doen en dan pas over op de Speedy
Ja al gepast en stond mij goed .
Succes met sparen voor de snoopy!