Hallo leden van dit forum. Ondanks dat ik mij in 2018 al heb voorgesteld heb ik sindsdien weinig meer ondernomen op het gebied van horloges. Ik ben nu twee maanden serieus weer aan het kijken voor een serieus “echte” eerste horloge. Ik heb in 2018 een bulova moonwatch gekocht van een lid hier maar ben nu op zoek naar een eerste Omega. Mijn voorkeur zal uitgaan naar een speedmaster maar ook hier zijn veel modellen van. Ik ben dus ook wel heel benieuwd waar ik op moet letten bij aanschaf. Welke jaartallen bijvoorbeeld niet? Daarnaast service en historie van het horloge. Wellicht krijg ik hier al wat reactie maar anders zal ik hier naar vragen op een ander topic. Ik ben een echte beginneling en hoop hier veel te leren en vragen te kunnen stellen. Groet Roy
Welkom, en succes
Welkom terug en succes!
Welkom op het hf Roy .
Kijk vooral eens naar een ‘FOIS’. Dat is toch een van de leukere varianten.
Welkom. Hoe waren die jaren zonder horlogekoorts?
Haha Petra, die waren prima hoor. Ben nu op vakantie en die zie je al die mooie fake klokken maar dan gaat het echt keuken om nu echt voor de eerste echte te gaan. Overigens ben ik nog steeds erg blij met mij Bulova
Welkom en succes met de zoektocht
Dat is meer dan terecht. Zo’n Bulova is echt een icoon!
Welkom. Hier zal je zeker vinden wat je zoekt, en nog veel meer.
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom op het forum Roy , succes met je horlogereis
Welkom
Welkom…
Welkom (terug), Roy! Omega Speedmaster lijkt me een aangenaam serieus doel om te stellen. Mooi om daar werk van te maken. Ben zelf geen kenner op dat vlak, maar plenty anderen die je daar verder mee kunnen helpen. En fijne vakantie!
Welkom op HF Roy. Succes met de zoektocht naar de Speedy en veel plezier met de hobby
Welkom terug hier bij HF !
Grappig opnieuw voorstellen.
Welkom!!!
Roy, welkom op HF!
Welkom Roy!