Voorstelrondje

Welkom!
FC undervalued

1 like

Goh… :wink:
Welkom Clint :+1:

1 like

Welkom, Clint en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welcome home Sherrif.

1 like

Welkom!

1 like

Leuk verhaal om te lezen en welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom Clint!

1 like

Welkom hier

1 like

Van harte welkom Clint :+1:

1 like

Welkom Clint. Veel plezier hier.

1 like

Welkom bij de club Clint :+1:

1 like

Lekker verhaal om te lezen over je horloge reis …welkom ,succes en plezier bij het vervolg hier op het forum! :ok_hand:

1 like

Behalve de leeftijd (x 2 +nog flink wat erbij) ben ik dat ook. Dus met veel interesse en plezier je mooie uitgebreide introductie gelezen. De passie spat er vanaf! Heel veel plezier op dit informatieve en leerzame forum, ik hoop voor je dat het een nuttige bijdrage aan je horlogehobby zal zijn.
Ik hoop nog vaak (en veel!?) van je te mogen lezen.

2vws7ps

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Clint, mooi verhaal en die rode King Seiko is inderdaad mooi!

1 like

Welkom Clint op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom, leuk verhaal en succes met je verdere zoektocht! Die king seiko heeft inderdaad iets :wink:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

welkom-home

1 like

Kijk, daar heb ik dan weer niks op tegen. Welkom hier. :slight_smile: Ik moest er even voor gaan zitten.

Niet doen. Zijn te groot en het is ergens een wat dubieus merk, maar er zijn veel serieuze verzamelaars die ooit een mode-horloge of twee hebben gekocht. Bovendien vind ik de gemiddelde TW Steel altijd mooier dan een G-shock, om maar een zijstraat te noemen.

De wereld waar je in potentie 15.000 ballen op tafel klapt om een horloge te kopen wat minder strak loopt dan die quartz TW Steel of dat horloge van de kruitvat. :slight_smile:

Goed advies, dat kun je niet ontkennen.

Ik hoor dat een bad met wat zout en havervlokken jeuk verhelpt.

Pak.

Kostuum is als je als clown verkleed naar een halloween-feestje gaat.

Dat gezegd hebbende, die FC is meer dan leuk. Het merk wordt ondergewaardeerd, zeker ook het monolith-echappement wat ze ontwikkeld hebben is de absolute bom.

Klinkt heel erg niet-specifiek. Waarom wil je “een Tudor”? Ik kan er me iets bij voorstellen als je roept dat je de BB54 of BB36 helemaal de bom vindt, en dat model wilt hebben, maar “een Tudor” is natuurlijk vreemd. Komt het omdat je ex zei dat je het niet moest doen? :stuck_out_tongue:

Zo veel om uit te pakken, hier. :slight_smile:

4 likes