Hoi, Wes hier. Ben een 33 jarige man uit het zuiden des lands. Na een tijdje meegelezen te hebben heb ik toch maar eens de moeite genomen om een account te maken hier. Heb in een grijs verleden voornamelijk de Casio G-Shock horloges gedragen, maar op een zeker moment wilde ik toch eens een automaat proberen. Ben wat jaren terug begonnen met de onderstaande SKX007 (heb er destijds meteen een andere band op gemonteerd, aangezien ik de originele ietwat fragiel vond):
Daar was ik al bang voor ja. Naast deze hobby heb ik ook nog een voorliefde voor messen en geweren (en zit uiteraard ook op gerelateerde forums). Zal eerlijk zeggen dat dit soort relatief kostbare hobbies in de relationele sfeer wel eens voor gezeur zorgen, maar ach: mijn vriendin heeft >50 paar schoenen, dus wie is er hier nu eigenlijk gek?
Mooi spul, die Seiko’s en de Hamilton! Ik heb dat altijd een lekkere no-nonsense band gevonden, die vijf schakels brede band die je op de SKX007 hebt gezet. Hartelijk welkom op ons (dat betekent ook jouw) gezellige forum!
Draag je je automatische horloges tijdens het schieten? Ik kan me voorstellen dat de schok van het schot het horloge kan ontregelen. Zulke verhalen heb ik wel eens gehoord over golfen/tennissen/squashen. Een bepaald merk schijnt zelfs gevoelig te zijn voor het klappen na een concert!
Automatisch horloge om of niet: ik heb nooit geschoten, dus ik heb geen idee. Misschien is het een leuk onderwerp om eens over te discussiëren.