Plan A is om mijzelf niet meer te verleiden tot het kopen van een speedmaster. Op de foto altijd mooi maar eenmaal om de pols snel uitgekeken.
Plan B is een pelagos 42. Recentelijk gepast op rubber en viel mij alles mee.
Plan A is om mijzelf niet meer te verleiden tot het kopen van een speedmaster. Op de foto altijd mooi maar eenmaal om de pols snel uitgekeken.
Plan B is een pelagos 42. Recentelijk gepast op rubber en viel mij alles mee.
Deze erin (komt morgen ahgi ). Eerste aankoop van het jaar is dan een feit.
Als ie bevalt dan mag deze mss eruit wegens te verwachten weinig polstijd?
De collectie is ip compleet, ik sluit alleen voor de zomer een wat goedkopere duiker met een kek kleurtje niet uit …
Hiermee spelen we dit jaar. Plannen voor dit jaar? Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik heb het idee dat ik meer dan genoeg heb en op alle fronten voorzien ben.
De ‘‘inzet’’ is eigenlijk al niet onmisbaar in de collectie. Misschien als er wat weg is
Mijn doel zou zijn de verzameling terug te brengen van 90 naar max 10 horloges. Ik heb dit jaar een standaard 6 bij elkaar weten te sprokkelen en om mijn vrouw wat ruimte te gunnen hoop ik dat het ook gaat lukken
wat is er mis met zo’n bund strap ?
Tof! Bij mij ook! Met stalen band. Heel benieuwd hoe die in het echt is!
2 januari 2022, lieve dagboek het is me 1 dag 17 uur, 21 minuten en 6 seconden gelukt om de horloge collectie te houden zoals die was.
Haha, vertel….
Net voor de jaarwisseling nog wat nieuws gekocht dus dat telt niet. Nu in het nieuwe jaar al wat speelgoed omgeruild
Het afgelopen horlogejaar is er bij mij veel veranderd in de collectie. Ik heb behoorlijk wat horloges aangeschaft en vervolgens het merendeel ook binnen korte tijd weer laten gaan omdat ik er toch niet de magische klik mee had.
Voor het komend jaar is mijn voornemen om beter na te denken over welk horloge ik aanschaf maar ook om meer tijd met een nieuw horloge door te brengen zodat de liefde kan groeien in plaats van het horloge meteen af te schrijven wanneer ik een dag iets anders wil dragen. Ook heb ik geleerd dat ‘iets wat er op lijkt’ zelden kan tippen aan the real deal. Zo heb ik bijvoorbeeld laatst een Baltic HMS002 aangeschaft omdat ik al jaren verlekkerd kijk naar de Longines Heritage Sector. Ondanks dat het een prachtig horloge is en ik er veel complimenten over heb mogen ontvangen rondom de feestdagen heeft het er alleen maar voor gezorgd dat ik nu zeker weet dat ik de Longines ooit wil, dus weer in het blauw ermee binnenkort. Hopelijk wordt dit voor mij de laatste snelle catch and release.
Ik hoop dit jaar 1 horloge aan mijn collectie toe te mogen voegen en dan bij voorkeur een chronograaf. Dit is (voor nu) mijn shortlist:
Alle ballen op die Sinn! Die is wel heel gaaf. Maar lonkt een Breitling dan ook niet?
Heel erg herkenbaar verhaal! Ik heb hetzelfde goede voornemen!
Die Hamilton Intramatic Chrono blijft een knaller! Maar als de Sinn past op je pols zou ik wellicht daar voor gaan!
Stuk voor stuk goede keuzes! De Tudor en GS genieten mijn voorkeur, neigt de GS trouwens niet naar een champagne plaat? GS quartz blijft goede value for money naar mijn mening
Ja klopt, neigt meer naar champagne en deze GS is echt bang for buck!!