Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Nu de terugblik 2022 lekker op gang is ook maar beginnen met een vroege vooruitblik voor 2023 :slight_smile: .

Mijn doel voor het komende jaar is een Speedmaster 3861, de saffier sandwich. Dus tips zijn welkom want ik wil hem niet voor list…en heb dan ruimte voor een 2e leuke aankoop in 2023 maar heb nog geen idee na de Speedy Pro dus laat me graag verassen door jullie plannen!

32 likes

Chips je hebt gelijk maar ik vond de recamefoto zo mooi, heb hem aangepast!

1 like

Gewoon wat aankloten as usual.

54 likes

Euhm… minder horloges kopen dan dit jaar. Max 2 lijkt me een gezonde limiet :relieved:. Beter nog om 1 aan te houden :roll_eyes:. Welk model? Dat hangt van een aantal factoren af. Ergens in het voorjaar van 2023 mag duidelijk worden wat kan, past en als de juiste aanvulling voelt.

(ja, bovenstaande mag gedurende het jaar 2023 tegen me gebruikt worden…)

3 likes

Misschien weer tijd voor een camera upgrade? Ik heb nog wel wat voor je liggen. :partying_face:

Dit dus.

1 like

Kan ik bij jou inruilen? :grimacing:

1 like

Klim maar in je toetsenbord. Eens kijken wat je allemaal hebt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vooral veel horloges weg doen, een enkeling houden en misschien 1 klapper er bij.

Ik heb geen plannen… maak ook nooit plannen, want of ik hou me er niet aan, of er komt wat tussendoor :slight_smile:
Ik ben meestal spontaan! Wbt kopen en verkopen! Ik geniet ervan zoals het komt! :slight_smile:

1 like

Ben bang dat mijn groene Aqua Terra dan geofferd zal moeten worden…

16 likes

Leuk topic, en dan volgend jaar de NA bevestigen. Hoop dat het iedereen lukt om iets leuks en/of een grail te scoren :pray:.

1 like

Ik doe al een paar jaar mee en mijn eigen voorspellingen kloppen eigenlijk nooit en dat geldt voor heel veel HF’ers denk ik…

4 likes

We’ll see. Geen concrete plannen…nooit gehad ook. :sunglasses: Zien hoe lang het lagere segment mij blijft verbazen. Kriebels, ook naar het hogere segment, zijn er zoals altijd, maar er is niet meer de drang om meteen maar op die bestelknop te rammen.

Kortom. Easy does it…:+1: Fuck me…ik word nog eens verstandig op m’n oude leeftijd. :grin::thinking:

11 likes

Mijn verlanglijstje veranderd (ik denk herkenbaar voor velen) continue. Deze is overigens wel korter en realistischer geworden. Absoluut op de 1e plaats:
Tudor Black Bay Pro, zo mooi :heart_eyes:

21 likes

Ditte idd😂

Als ik dit thuis ooit als ‘vloek’ zou gebruiken dan zou ik vanaf dat moment celibatair leven denk ik

9 likes

Verstandige keuze!

Ik weet niet wat 2023 brengt. Ik gok dat er een aantal verdwijnen, voel ik me een week of 5 lekker bij & koop er dan nog meer terug dan ik weg heb gedaan. Zoiets.

Oh ja, een CHNR ophalen, hoop ik.

3 likes

Een offer voor een goed doel. Die Globemaster is prachtig!

Na begin deze maand men bluesy kunnen scoren, begint het al weer te kriebelen, ‘whats next’?
Plannen genoeg overgins speedmaster saffier, of Navitimer of een Tudor black bay chrono…
Zucht denk een speedmaster in week 6…

Blijven plannen he.
Groet Leen.

1 like

Ziet jouw thuis er uit zoals dit? :joy:

1 like