Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Airain. Aankloten noemt die dat :see_no_evil:

1 like

Aanrader hoor Leen. Strak plan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Plannen? Die zijn er om te veranderen toch?

Een komt er sowieso.

De Hentschel H1

Verder.

Ik heb er al veel en besloten dat ik naast de Hentschel nog een plekje over heb. Echt nog een allerlaatste. Heb niet de drang of neiging iets te verkopen momenteel.

En dat varieert van 2 merken van Nederlandse bodem die ik volg. Staudt en vd Gang. Laatst genoemde heeft tenminste op foto’s iets heel moois in 34 mm

afbeelding

Tot de keuze. Moet er iets zwarts of rood bij of toch (weer) blauw. En daar zitten momenteel behoorlijk wat kandidaten in. Oa Tudor,Longines, Oris of Nomos.

Of toch gaan kijken of goud haalbaar is.

Naar:Twijfel over iets dat ik qua complicatie nog niet heb en te koop staat hier. Geen zwart maar wel leuk… Maar wel ‘dik/hoog’

Tot. We zetten de horloge hobby op een laag pitje in 2023. Heb ook nog andere hobby’s :sweat_smile:

Edit: ik wil ook serieus voor een watchroll gaan kijken.

En een klein merk nog niet afschrijven. Maar dat is niet iets wat in 2023 geleverd word. Wss 2025…

Ik ga rustig kijken wat 2023 me brengt. De Hentschel sowieso :partying_face:

11 likes

Kan iemand @whisky taggen? Die kan dit topic alleen op gang houden…

:nerd_face:

4 likes

True. :joy: ik heb ditzelfde topic vorig jaar gestart. Altijd fijn om te horen wat iedereen volgend jaar van plan is :slight_smile:

De laatste reis word leuk. Ik probeer jullie er niet al te veel lastig mee te vallen :flushed:

2 likes

En dan ben ik met m’n één horloge per jaar beleid wel weer klaar voor 2023. Saai. :upside_down_face:

7 likes

Nog echt geen flauw idee. Beetje aanvogelen met wat er op mijn pad komt, dus niets anders dan andere jaren.

3 likes

Eens wat verkopen.

Niets mis mee & de moeite van het wachten waard!

2 likes

@whisky

@whisky de Hentschel is ongekend mooi!

5 likes

Alles eruit en kappen met horloges … zal ook deze keer waarschijnlijk weer niet gaan lukken :roll_eyes:

4 likes

Doe maar wel!

Mijn plan is om in 2023 een mechanische chronograaf aan te schaffen. Op dit moment heeft deze de bovenhand:

Maar we zien wel :man_shrugging:

15 likes

Nee joh. Sommige mensen durven t niet hard op te zeggen maar worden knettergek van mij twijfel twijfel keuze keuze. Doe toch maar wat anders. Lange aanloop ect. En ik hoop niet dat ik mensen beledig. Ik probeer te kijken naar een aanvulling qua wijzerplaat (kleur) die ik nog niet heb tot complicatie die ik nog niet heb.

5 likes

Sommige mensen moeten zich gewoon niet zo druk maken :sweat_smile:

4 likes

Nee johh, beetje prikken blijft leuk, houdt je scherp. :wink:

2 likes

niks geen concrete plannen, maar dat is al 5 jaar zo :nerd_face:

2 likes

Al gepast die globemaster? Prachtig horloges op foto’s maar ziet er altijd zo groot uit op wristshots.

Voornemen: wat ik buy trachten te holden
Dus wat meer 2-3-4x wikken en wegen en nadenken

2 likes

Incoming 2023 :blush:

26 likes

Scuzi. Helemaal gemist je post. Ik hoop die snel in t echt te mogen bewonderen.

Heb ze ondanks t feit dat ik intussen vaker bij Hentschel ben geweest nooit naast elkaar gelegd. H2 lijkt me een stukje sportiever dan de H1 :grin:

1 like