Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Weinig horlogeplannen voor aankomend jaar.
Binnenkort een Timefactors beater proberen te scoren en dat is eigenlijk het enige concrete plan.

De verbouwing/aanbouw neemt zoveel tijd dat lekker rondkijken er niet of nauwelijks van komt.

Kan niet voor de GS spreken maar de Longines en BB36 beiden achter elkaar omgehad en dan wint de Longines het echt voor mij, die plaat is zo mooi :ok_hand:

Zo dan! 80 horloges verkopen. Succes daarmee :sweat_smile:

Niks meer kopen is eigenlijk de planning.

1 like

Het voornemen is dit jaar om een huis te kopen. Dus ik ga waarschijnlijk mn horloges verkopen. Geen goed vooruitzicht wat horloges betreft

1 like

Als t mee zit. Overigens geen prio

2 likes

Gave GMT! Maar zo’n coating is een afknapper. Dat draagt niet zorgeloos.
Waarom niet keramiek….?

1 like

van die hentschel word ik wel een beetje stil. veel mooier kan het niet worden…

2 likes

Ik heb vandaag al mijn horloge dromen voor 2023 verwezenlijkt en zal er morgen een NA over schrijven

6 likes

deze zou ik dus nooit weg doen. gewoon een nieuw glaasje er op en weer genieten.

Hoppa, een goed begin is het halve werk. Morgen alvast beginnen met je horlogedoel voor 2024? :slight_smile:

Plan is, dat ik geen plan heb :slight_smile: :slight_smile:

Dat wijzigt wekelijks :sweat_smile:

De ā€œvasteā€ shortlist

• Tudor BB Pro als ā€œdaily beaterā€
  • Rolex Day-Date geelgoud champagne dial (wellicht vintage, verdiepen noodzakelijk)

De ā€œvariabeleā€ shortlist

• Bulgari Octo Finissimo
  • Cartier Santos

De tijd zal het leren :ok_hand:

Iedereen vooral veel plezier gewenst bij het realiseren van de plannen. De oriƫntatie, zoektocht en verdieping is heerlijk toch! :star2:

PBtje? Dibs!

1 like

Ik ben van plan om te genieten van de horloges die in mijn collectie zitten.

2 likes

Ik kom hier en lees dit, precies wat ik dacht. Ik zoek teveel naast m’n grail… Gewoon omdat ik een hebberige klootzak ben.

3 likes

:scream: hoe heb je dat gedaan!!? Ik wil die cursus ook. :nerd_face:

Want ik begon voor dit jaar met rust in de tent te creƫren en wat afbouwen naar mogelijk een lager segment.

Maar… eh… Hoe het dan in vredesnaam mogelijk is dat er in december ineens 2 en gisteren weer 1 zijn bijgekomen als start voor het nieuwe. Eh… Weg goeie voornemen…

Maar tweeledig, mocht ik toch de net verworven maar voor een service nog wegzijde AT op voorhand zat zijn, sluit ik niet uit dat ee daarvoor een GS dresser voor terug mag komen.

Of, weer veel eruit en de befaamde (voor mij althans) GS SBGE269 gmt erin.maar verder met @Zulu eens… Beetje aanklooien maar. :grin:

2 likes

Goes and it goes and it goes…

:joy:

Lekker bezig Jack. :wink::+1:

Ach en die rust komt van nog wel eens. Geldt ook voor mij…

1 like

Alles eruit en opnieuw beginnen lijkt me wel wat in 2023 :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik ga hier toch iets aan toe voegen, dit jaar wil ik eigenlijk wel een weekendje weg met horloges als thema. Misschien richting GenĆØve of Parijs. Kijken bij een ā€œindependentā€ / kleine horlogemaker.

2 likes