Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Is er ook acrylglas? :heart_eyes:

1 like

Ik heb zelf de GL0161 36 mm purist vandaag om. Die is met acryl. Een serie van 1000 stuks.
De GL0158 gmt 36 mm heeft acryl. Maar is zo te zien nog maar lastig nieuw te krijgen.

Is die al aangekondigd? Ik ken deze variant nog niet. Een LE zeker?

Op de site van Breitling staat alleen dat je hem kan pre-orderen. Ik kan nergens een dat vinden waarop die uit komt.

1 like

Ik zou het liefst een IWC Da Vinci kopen dit jaar, in geelgoud, maar het wordt een Seiko Presage Style 60’s en die komt morgen! ‘Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd…’ Ondertussen ga ik vannacht achter de voordeur liggen slapen… :smiley: :muscle:

Dit is ie:

7 likes

Maar is de GL0161 degene met de “gewone” 12 uursaanduiding of is dat dan de GL0158?

Nee ik heb een 24 uurs aanduiding. Dat is een Purist. Die zwarte GL0158 heeft een “gewone” tijdsaanduiding volgens mij.

1 like

Als de Goden me goed gezind zijn, een gecompliceerde AP. Lijkt me geweldig.

Minder vaak “nee” of “nu even niet” zeggen bij een serviceverzoek… :sweat_smile:

Zelf iets er bij kopen? Zit er voorlopig niet in. Ik wil wel een Explorer II met zwarte plaat, maar dat gaat 'm nog heel lang niet worden…

7 likes


Die is het dus geworden :grin:

4 likes

Een maand geleden was mijn plan om dus niets geks te doen dit jaar behalve dan wellicht mee te doen met de HFLE of een Boldr.

30 dagen later zit ik met een GS om de pols:

en ben mezelf aan het bedwingen om deze niet aan te schaffen:

Ik kan niet eens afspraken maken met mezelf :weary:

9 likes

Dat datum venster is echt jammer. Verder heel tof!

1 like

Maar zijn dat niet de moeilijkste?
Een afspraak met een ander kun je in ieder geval niet ongemerkt breken.
Daarom zeg ik alleen tegen mezelf geen horloge meer te kopen. Nooit tegen mijn vrouw :slightly_smiling_face:

4 likes

Tot nu toe in 2023 1 eruit, 2 erin, gaat goed :rofl:

1 like

:joy:

1 like

De mijne weet ook van niks :shushing_face:

1 like

Afgelopen jaar de BB58 op staal kunnen bemachtigen, deze week een OEM leer met clasp kunnen bemachtingen en zwart rubber van vangaurd. Meer heb je dan niet nodig, wat ziet die BB58 er met iedere band er totaal anders uit. Dus voor 2023 geen plannen voor een nieuwe horloge.
De AVi 8 Hurricane white gaat eruit, en met dat geld zal ik banden gereedschap aanschaffen zodat de BB58 makelijker van band verwisseld kan worden.
Maar goed wellicht zie je morgen weer iets mooi, en dan gaat die test hierboven niet op van geen NA in 2023…

Nog maar 1x gezondigd :innocent:
En het was een goeie deal.

Tot zover de plannen :see_no_evil:

6 likes

Ik dacht alleen een leuke beater erbij te kopen en dat heb ik inmiddels gedaan in de vorm van een Timefactors Speedbird.

Daarbij moet het dit jaar blijven.
Maar sinds kort wat meer dan gemiddelde interesse in Grand Seiko gekregen…

Oeps

1 like