Kopen?
Nee, ik wil sparen in 2023. Anders direct.
We zien het wel! Ik verwacht 2023 wel een keer te gaan proeven aan dat ene merk met die R.
Tof man
We zien je Richard Mille wel verschijnen
Tja goed idee, ik kan er als horlogeliefhebber ook echt geen (meer) like voor geven . Lijkt wel een horrorfilm.
Opzoek naar mijn volgende astron.
En mensen blij maken met mijn vintage horloges
Ed, dat kan je ons echt niet aandoen hoor. Ben er nu zo aan gewend om die te zien, dat ik ook in 2023 niet zonder die prachtige Pulsar kan. En wat is er nu mis mee, paar krasjes op het glas, kast en band. Gewoon een echt klushorloge
Ik ga een jaar lang proberen blij te zijn met wat ik heb en met kerst 2023 wil ik een Explorer onder de boom. Eens kijken of dat lukt.
In 2023 ga ik qua horloges niets kopen/verkopen, althans dat verwacht ik.
Ik heb een (voor mij) perfect 4-tal, allen aangeschaft in 2022, en bovendien heb ik al zo ontzettend veel verschillende modellen in bezit gehad (zo’n 65 horloges van oa Rolex, Omega, IWC, Panerai, Breitling, Nomos, Sinn, Grand Seiko, Damasko, Seiko, Tudor) dat mijn nieuwsgierigheid behoorlijk bevredigd is.
Tijd om m’n geld anders te besteden. Ik ga sparen voor een nieuwe auto.
Wat ik voor 2023 ga doen ? Tja. Ik denk wat verkopen (mits de prijs goed is) en héél misschien wat kopen (ook mits de prijs goed is).
Echter het begeren is vaak erger dan het hebben.
Wouw.
Ook jij behoort tot de paar gelukkigen die in de zeldzame gelegenheid zijn dit prachtige kunstwerk voor een passend bod aan je collectie toe te voegen.
Deze gunst is weinigen gegeven.
Ik zit er wel serieus over te denken om het ding in kunsthars te gieten.
Ik ga in 2023 beslissen of ik een Speedmaster koop als aanvulling op m’n Seamaster; of i.p.v. deze 2 een Submariner.
En ik wil iets dressy voor bij overhemd. Liefste een Grand Seiko, maar moet dan juiste tegenkomen.