Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

2023 :business_suit_levitating:

11 likes

Misschien iets met Mickey Mouse😀

2 likes

Wie wil een Mickey Mouse hebben?

10 likes

Moesten die lugs iets korter zijn geweest… ik vind die “gap” tussen band en kast steeds te groot bij Nomos.

Ik wilde deze tot ik de prijs zag. Dat zijn geen grapjes meer.

7 likes

nuff-said-stan-lee

3 likes

Aangezien mijn “nog 1 horloge er in” naar voren is getrokken in 2022 hoop ik dat 2023 een horlogeloos jaar wordt, in termen van aankopen. De crosspost van het andere topic is dus van toepassing (en excuses voor het dubbele taggen, maar het topic was een doublure, heren):

Naar aanleiding van de @vinwat clinic met @Climholland en @Lasalle heb ik besloten om in 2023 alleen nog maar oude meuk of losse uurwerkjes te kopen, gewoon puur om wat te sleutelen, voor shits and giggles.

Ik heb nog een caseback opener nodig. :slight_smile: Ik vraag me ook af of ik een glazenpers moet kopen. En een waterdichtheidstester.

Als ik dan genoeg handigheid krijg wil ik het horloge van de grootvader van m’n vrouw eens proberen schoon te maken. Het loopt nu niet, dus er valt weinig aan deze Rus te verneuken.

4 likes

In 2023 toch maar eens een Rolex halen. Maar ja, welke?

• Submariner
  • Sea-Dweller
  • Datejust
  • Daydate
  • Explorer 1
  • Explorer 2
  • Yacht-Master
  • Martin Gaus

0 stemmers

1 like

De Milgauss past denk het best bij jou. De Rolex die probeert een beetje anders te zijn dan de rest. Maar onder aan de streep maar gewoon een saai ding is.

6 likes

Bedankt voor het meedenken. Goed punt. Staat inderdaad nu ook op nummer 1.

1 like

YM met blauwe plaat. Prachtig ding

3 likes

Ik stel mn doelen voorzichtig: ik zou volgend jaar wel weer eens een horloge willen kopen

2 likes

Geen plannen. Als ik nog een horloge erbij wil, moet het een Credor of Patek Philippe zijn. En daarvoor ontbreekt het budget. Maakt niet uit, ben tevreden met wat ik heb.

Ach ik weet nooit hoe het loopt, maar heb nog wel wat wensen als het zou kunnen en anders niet .

• omega aqua terra( mooi naast me seamaster en speedy)
  • jaeger lecoultre reverso
  • een GMT zoveel keus weet het nog niet
  • mooie dress Watch .

Dromen zijn er wel of het lukt zien we wel :joy:

1 like

Mijn plan is langer doorsparen voor een mooi horloge en niet bij 350 of 400 euro al zomaar iets kopen :grinning_face_with_smiling_eyes: alleen word ik al emotioneel als ik met m’n GShock van 130 euro ergens tegenaan stoot laat staan wanneer dat gebeurd met een duurder horloge :sweat_smile: Njah, we zien wel hoe het loopt.

1 like

Het zal je maar gezegd worden …:see_no_evil:

Mijn plan: Omega Seamaster 300M (blauw/2021) verkopen en een Rolex Sub (114060/124060) zwart no date aanschaffen.

Lastig, ik wil heel graag een Breitling :smiley: echter zie ik hier de laatste tijd een aantal Tudors voorbij komen die ook wel de aandacht trekken. :upside_down_face:
Dus nu toch maar weer verder onderzoek uitvoeren.
Tenzij iemand mij in 1 keer overtuigd met een goede reden: Breitling of Tudor en waarom?
(nee ik ga niet doorsparen voor een Rolex, dat duurt me te lang :rofl: )

Tudor voor de duikers vaak net wat mooier formaat en iets minder bling. Alhoewel de Breitling Colt een uitzondering daarop is. De stalen band van de Breitling is ongelooflijk goed maar de sluiting vind ik bij Tudor weer beter.
Bij de chronograaf modellen zou ik dan weer misschien eerder voor Breitling kiezen.

1 like

Hey dat is de foto van Paolo Vairo. Die man heb ik jaren lang iedere dag gesproken haha.

1 like