Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Doel is om niets te kopen. Lekker genieten van de huidige collectie. Doel is zoveel mogelijk kapitaal te vergaren om minder te gaan werken. Mocht ik echter een mooie meevaller krijgen sluit ik niet uit dat er een mooie bij komt. En dan zou het deze worden. Voor de rest niets anders.

14 likes

Moet ik ome Google lastig vallen of ga je helpen :laughing:

1 like

Wat meer draagtijd aan de huidige horloges geven in plaats van nog meer horloges te kopen. Misschien zelfs uitdunnen van de collectie maar geen TL2 :cry:

En als er een horloge erbij komt dan is het een DJ36 or een GMT MASTER II.

Hahaha hij is een Italiaanse Pianist. Hij woonde in Hong Kong, maar is inmiddels weer naar Italië verhuisd.
Ik was toen op zoek naar een Sea-Gull 1963 en deed onderzoek naar wat het dichts bij het origineel kwam.
Hij heeft op FB een 1963 groep en via PB heeft hij me heel erg geholpen. Op een gegeven moment spraken we ook over hele andere dingen dan horloges.

Nu ik die foto zo zag van zijn Seiko Metronome, vermoed ik dat @HansvR ook muzikant en/of pianist is?

1 like

De tissot prx komt er 100%

7 likes

Ik wil graag voor de tudor royal gaan!

2 likes

Dankjewel voor de toelichting, ben ik weer een stapje in de goede richting mee gekomen. :sunglasses:

1 like

:cold_sweat: Na al die tijd trouwe dienst. Het is toch wel de meest gebeukte beater van het forum denk ik :woozy_face:

2 likes

Misschien ook niet de juiste woordkeuze.
Met pensioen laten gaan is misschien beter.

1 like

howly crap… Dat is geen grap nee voor een Mickey Mouse horloge!

2 likes

Ja en dan heerlijk op een horloge kussentje laten rusten :blush:

1 like

Deze in 37mm of 40mm even passen

En een Grand Seiko…nog geen idee welke…quartz ? Springdrive ? Welk model ? :see_no_evil:

9 likes

Je mag nooit meer raden. :slight_smile:

1 like

Ben ook wel benieuwd naar de 37mm van deze. Dit weekend ga ik eens gaan passen.

1 like

Cool, laat me weten wat je er van vindt!

1 like

Doe ik zeker. :+1:

1 like

Tja eigenlijk niet, of toch wel :wink: misschien, twijfels???:thinking:pffffff.

Oops I did it again…
Tweede aankoop in december (nog niet binnen maar dat gaat wel dit jaar worden) dus het budget voor 2023 is nog op de valreep opgemaakt voor dat jaar begonnen is…

2 likes

Nu al van gedachten veranderd :grinning_face_with_smiling_eyes:
Afhankelijk van hoe de markt zich ontwikkeld, ben ik van plan om 1 Rolex te gaan verkopen, en dan een nieuwe te bestellen bij de AD.

Waarom is dat afhankelijk van de markt? Je koopt toch horloges voor de hobby?

1 like