Jahoor, maar als je dan 1x ergens tegenaan stoot ben je hem kwijt. Of als je er alleen maar naar kijkt met een beetje pech.
Je moet echt een goede 2 componenten shizzle hebben anders gaat het fout.
Dat spul van mij verkopen ze gewoon bij de Gamma.
?? Gamma of andere bouwmarkt, hubo, onderdelen winkels. Secondenlijm pakt vrijwel direct. Moet hij wel snel goed in de groef liggen. Ik zou ook liever 2 componenten lijn gebruiken. Met weer loskrijgen lijkt me het zo wie zo spannend of je er geen kras op krijgt.
Maar @GiveMeYourDough is een prima mod specialist. Dus hij zal het wel eens gedaan hebben.
Het is echt de schroefdraad zelf.
Water, en zout als elektrolyt. Maar dan is er een verschil in … (iets met de elektronen). En dus daardoor een reactie.
Mijn chemie is wat stoffig, maar dat impliceert dat het verschillende materialen zijn
Ok dus zit niet op de stem ? Dan is het anders inderdaad. JE kunt overwegen nieuwe kroon te plaatsen. Kosten ook heel weinig. Misschien had je pech dat ze een serie met iets afwijkende legering hebben gemaakt. Persoonlijk heb ik er stuk of 12 gehad en nooit zo’n probleem. Ook in regen gereden met de motor. Zure regen?
Voor de duidelijkheid,
met de stem of stift bedoel ik het dunne as je dat binnen in de kroon zit en het uurwerk insteekt. Als daar roest op zit wordt het link. Dan kan het ook in het uurwerk getrokken zijn. Maar daar lijkt het niet op zo te horen.
Nog een laatste dagje mijn gemodde 710 en dan naar huis. Dan hebben we weer meer klokkies …
(Nu enkel deze voor zee+zand en de Samurai voor als we het proper houden)