38mm buitenmaat, 30.6mm binnenmaat. Kijk voor een insert ook eens op Ali, daar zijn ze dirt-cheap, soms zelfs met gelumede nummers.
Wederom ontzettend bedankt voor het antwoorden van mijn vele vragen
Die is perfect!
âEst. Delivery Thu, Oct 29 - Fri, Feb 5â
Ha, oh shit
Inderdaad goed naar de kastnummers kijken, volgens mij past de No1 niet op de 710 kast.
Was er bij mij binnen een week! Met postkaart van Sint Petersburg en wat extra koperdraad
Ik wist niet om welke kast het ging
Ik gooi deze er nog maar eens in aangezien het nu om een GMT mod gaat. Vond het een hele toffe mod alleen jammer dat hij echt te groot en dik was voor mijn polsjes.
Hoe kom je aan die plaat?
Jemig dat is gewoon precies wat ik voor ogen heb welke onderdelen heb je gebruikt
Die plaat is eigenlijk veel beter voor een bb mod
Wel met een zwart datumwiel dan.
De plaat en bezelinsert heb ik allemaal zelf geprint, kan het zo snel niet terugvinden maar de gehele uitleg staat ook hier ergens in dit topic. Heb hem een tijd geleden verkocht vanwege bovenstaande redenen.
Handeltje ga ik er niet van maken, ik vond het leuk om te maken maar ik vond het ook leuk dat er maar één van is.
Daarnaast is het ook erg veel werk om de platen goed te krijgen, ik heb deze plaat ook drie keer overgedaan voordat ik tevreden was.
Ik heb weleens gekeken om Pepsi bezel insert te laten maken, domed of gewoon aluminium. Beiden zijn te doen alleen dan moeten er wel een stuk of 50 mensen hier animo hebben
De wijzerplaten ontwerpen vond ik dan weer wel erg leuk om te doen.
Als ik het mij goed herinner hebben wij hier al eens contact over gehad, nu je zo over dat printen begint komt het weer naar boven haha.
Dit was ook een BB58 / GMT mod⊠Een Tudor BB58 Pepsi met gouden cijfers lijkt me ook nog steeds een perfect horloge. Tudor, are you reading this?
Nah, beetje kleur is wel lekker.
Ben blij dat jij het je herinnert, ik heb namelijk een hoofd als een vergiet
Modden of aanmodderen is toch de vertaling
Zegt een geboren Canadees.
Met horloges spelen is al een doel op zich en als er ook nog een mooi resultaat komt is het feest.
Mijn vrouw wordt wel eens wakker als ik opeens âYesâ roep in de nacht als het toch opeens allemaal lukt. Of als ik na 45 min een veertje gevonden heb terwijl ik als een zeehond in Pieterburen, over de grond kroop met mijn zaklamp. Was 1 x zo desperate dat ik met een magneet aan de slag ging⊠Zwaar fout. Gelukkig heb ik demagnetizer staanđ
Ghehe. Kut zeg. Ik ging laatst ook te ver
Haha joh, ik heb geen haast. Die rode wordt super gaaf op mijn mod.
Deze jongen weer eens van stal gehaald. Ik heb het zwarte er af gehaald (voor zover dat mogelijk was) en ik heb geĂ«xperimenteerd met het verhitten van de bezel en dat ziet er dan ongeveer zo uit. Ik vind het opzich wel geinig. Daarna nog even het glas licht gepolijst met een boormachine en een veel te grote polijst"doek". (Geen idee hoe dat heet) en dat ging eigenlijk best goedđ ik was iets te enthousiast met het schuurpapier dus er zaten nogal wat krassen op het glas maar dat is er nu wel redelijk uit.
Geen idee wat ik hier verder mee ga doen maar als er weer wat experimentje voorbij komen dan ga ik die wellicht ook proberen.
Hier nog een foto van op een strap:
Wel grappig, sommige cijfers op de bezel zijn blauw uitgeslagen en andere weer niet, geeft wel een grappig effect.