Iemand een messing bezel over / in de verkoop voor een Vostok Amphibia 710 Scuba dude?
Of een messing bezel met chroom laag die ik eraf kan halen
Groet Onno
Dat is zeker een lekker ding!
Thanks😃
Ik denk dat ik het heb voor de volgende 2 aankopen:
Deze, ik vind die golvende wijzerplaat wel vet. Ga ik daar wel mee experimenteren met een faded pepsi bezel, zie wel wat er uit komt
Absoluut! Mooi zeg!
Onderste heb ik ooit gehad, mooi ding ook hoor! Doet het goed in de zon!
Laatste (?) aanpassing aan mij eerste Rus.
Er zijn ondertussen al wat andere Vostoks voorbij gekomen, maar dit was het originele plan.
Wil ik deze bestellen bij komandirskie, moet je ups verzenden doen omdat russian post niet werkt, is meteen 25 euro extra.
Dan maar wachten op een andere keer.
Sterker nog, ik had ze al besteld, nu hopen dat ze m kunnen cancelen
Russian post nie werken nie ?
Dat lijkt de laatste weken juist weer steeds beter te gaan (maar duurt over het algemeen wel even)
Kreeg een melding op de site van komandirskie dat russian post niet werkte naar nl. Dus ik had f geappt en toen zei hij dat russian post dus niet werkte…
raar; eind vorige maand bij hun nog een bestelling gedaan (via standaard post)
Das vreemd, en die is gewoon binnen gekomen?
Ik heb gevraagd of die gecanceld kon worden maar er is nog niks veranderd. Ik zie het allemaal wel haha,
Heb wel iets dat er op lijkt, een 030 met 24u dial… en goud tinten.
Handset op bovenstaande vind ik niet zo geslaagd.
Die heb ik ook gezien, maar v voor het de 24uur toestand weer niet zo mooi…
Wijzers heb je een goed punt!
T lukt die russen toch om zon horloge net niet mooi genoeg te maken . Je moet wel modden.
In alle eerlijkheid had ik deze gekocht voor de kast en het uurwerk. Maar heb er uiteindelijk niets meer mee gedaan .
Het schijnt dus dat Nederland steeds vaker russische pakketjes zonder reden terug stuurt naar Rusland vandaar dat ze niet meer de stand verzending doen naar Nederland ( het kan wel maar de kans is er dat je pakketje niet aankomt) met ups schijnt dat geen probleem te zijn.
Heb nu 12 euro betaald voor ups shipping, prima haha.
Ik heb het zelfde probleem… Begin juli bestelde ik een gave 710 voor pap, maar postNL deed verschrikkelijk vaag over alles. Pakketje was 30 juli in Nederland maar toch hebben ze het vanaf daar weer verknald. Ondertussen hebben we dit al gehoord:
- Uw pakketje komt er bijna aan.
- U moet inklaringskosten betalen (mail met een link die niet werkte).
- Uw pakketje is terug gestuurd naar Rusland en bevind zich nu in Duitsland.
- Het ligt hier in Nederland bij de douane en staat “on hold”.
- We weten niet waar het pakket is.
Dit is allemaal van ik denk de afgelopen twee weken
Ze kunnen gewoon vrij weinig daar, ik hoop dat mijn cadeau voor pap er snel aan komt. Anders maar geld terug vragen bij postNL en wat anders uitzoeken…