Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Mijn hemel wat een stelletje nietsnutten daar :joy: blij dat ik het nu zo opgelost heb, dan vind ik die 12 euro her wel waard :joy:

Opzich zijn ze met die 12 euro nog veel goedkoper dan andere sites omdat je korting krijgt als je er 2 of meer besteld.

1 like

Mijn eerste Rus, een Vostok 420059, Inmiddels een andere bezel met SKX insert besteld bij Arkustime, nu zoek ik nog een mooi bijpassend 18mm rubberen of stalen band. Iemand ideeën?

6 likes

Welkom bij de club! Welke insert heb je besteld?

Bedankt! Ik heb deze via eBay besteld:

Volgens mij is dat wel een leuke combinatie met de blauwe/groene wijzerplaat

3 likes

Goede keus! Welkom hier.
Zelf vind ik een Milanese sjiek staan bij deze kast.

6 likes

Bedankt! Inderdaad een mooie band, waar is deze van?

Zal vast tof staan! Ben benieuwd :smiley:. Qua bandje zou ik het niet weten eigenlijk :sweat_smile:

https://www.horlogebanden.com/milanaise-mesh-horlogeband-staal/?classid=

2 likes

Loopt weer als een zonnetje na een servicebeurt van Vouwfietser👍

9 likes

Leuk horloge. Een klassieke dial. Millanese band staat zeker goed.

Op een aantal van mijn 420 gers heb ik een eenvoudige rubberen band. Draagt lekker.

6 likes

Ook allebei erg mooi! Ik ga eens opzoek na een mooie mesh band denk ik.

1 like

Ook nog twee 420 opties👍

10 likes

Tegenwoordig op Barton canvas en elite silicone.

13 likes

Die onderste is gaaf! Waar vind ik zoiets?

Ja op de site van Barton heb ik ook al even gekeken! Bedankt voor de tip :blush::+1:

9 likes

Kom er zojuist achter dat die Vostok op canvas er geen zin meer in heeft… handmatig opwinden heeft geen resultaat en even schudden en bewegen laat de seconde wijzer een minuutje lopen om vervolgens weer stil te staan… iemand een idee?

2 likes

Die heb ik van Herman jr overgenomen. Ik zal gem even een pb sturen en zal het laten weten. :+1:

1 like

Misschien f open maken en een klein duwtje aan je balansveer geven? Dat doe ik ook bij een van mijn vostok, die wil ook wel eens moeite hebben met lopen, klein tikkie en hij doet t weer.

Op eigen risico natuurlijk

Uiteraard heb ik geen caseback opener en 0 verstand van horloges en de fijne motoriek van een gemiddelde spast :slight_smile: ik denk niet dat ik hem openmaak :slight_smile:

1 like