Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Tuurlijk wel :grin:
Garryflex er overheen. En een mooie Boris bezel erop . Een Meranom Ss kroon :+1:
Krijg er zelf weer steeds meer zin in.

1 like

Ha ha. Ik bestel eerst een Am Watches bezel voor de 100 case. Die is iets groter, en dat zal er wel van opknappen. Misschien ook gelijk een voor de 090? Ik ben zeer benieuwd naar je volgende project Bos! Goed dat je weer inspiratie hebt. Ook een 100 case versie?

100 case en zonder Datum.

Am watches is zeker mooi. Maar ik vind ze te “modern” ogen op een Vostok.
Maar dat is natuurlijk alleen persoonlijke smaak.

Ok leuk, ben benieuwd!

Zit wat in, maar ik heb 3 soorten lettertypen ontdekt (snelle scan) De gmt bezel heeft een klassiek type cijfer, met ronde afwerking. Verder is er een “vierkant” cijfer en een platter cijfer. Vooral de laatste oogt heel erg modern. Die zou ik ook niet nemen.

1 like

Bling bling eraf, mod erop. :relieved:

9 likes

De iets grotere Am watches (dan Meranom) is binnen. Mooi verpakt!

Voorheen.

Nu

5 likes

Die verpakking is natuurlijk keurig netjes!

Hoe is de aansluiting Bezel / Glas ?

Het ziet er iedergeval lekker robuust uit👍

Klikt er makkelijk op maar draait loei zwaar.:sweat_smile:
Glas bezel keurig netjes. Mooi strak. Glas bolt er nog mooi overheen. Bezel niet te hoog.

1 like

Geniet ervan!

1 like

Dank je!

Zij aanzicht voor jou :wink:

2 likes

Vind die van Am-watches altijd mooi aansluiten met de bolling van het glas. :ok_hand:

1 like

Zeer schoon. Ik wilde er binnenkort ook een gaan bestellen. Heb je deze via Ebay bij hun besteld of die Duitse site?

1 like

Bij de Duitse site. Keurig snel verstuurd!

1 like

Bij de Duitse site krijg je geloof ik 7% korting met de code “am-diver-wus”. Scheelt dan toch weer een paar knaken :smile: @Infernie

1 like

En dat zeg je nu pas! :wink:

2 likes

mijn welgemeende excuses :innocent:

1 like

Is aanvaard :pensive:

1 like

Code werkt hier niet. Ik geloof dat deze alleen geldig is voor de aankoop van volledige horloges.

Juiste formaat bezel zo te zien,
Mooi!

1 like

Oei dan ben ik verkeerd voorgelicht. :expressionless: