Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Am Watches bezel ging dus heel zwaar. (het draaien) Het erop klikken ging soepel. Op advies van Am Watches de veer iets minder scherpe knikken laten maken. Ook een beetje teflon vet. Draait nu mooi soepel. Niet te los, precies goed. :+1:

1 like

@omega_73 :dank voor deze tips👍.

Inderdaad dank voor de tips. Zojuist ook eentje besteld. Ik ben benieuwd.

Graag gedaan heren. Misschien gaat het op een andere kast minder stroef, maar is altijd bij te stellen, merk ik.Laat de resultaten even zien s.v.p. Altijd leuk.:slight_smile:

Ring uit Duitsland vandaag ook binnen gekomen. Zelfs nog een stukje Brombeer Joghurt chocolade erbij. Net even op de Amphibia gezet met ander rubber bandje.

Van dit

naar dit

Ben er blij mee. Ik vreesde dat de rode kleur te licht zou zijn. Maar hij past erg goed en lijkt, afhankelijk van het licht, sprekend op het rood van de seconde wijzer. Net wat lichter, maar nog steeds diep rood.

Nieuw leren bandje is ook onderweg, dus ik kan de komende tijd weer vooruit. Zeker omdat het super eenvoudig is om bandje en bezel te wisselen, ben ik zo weer terug bij de wat meer militair ogende combinatie.

7 likes

Heel goed geslaagd! Enorme verbetering. Veel plezier ermee.:+1:

1 like

Mooi rood is niet lelijk :grin:. Gelijk een andere smoel.

1 like

Leer ook binnen. Nu lekker dragen.

3 likes

Bezel draait niet (nooit gedaan ook). Even alles uit elkaar gehaald. Is die veer OK, heeft dit de juiste vorm? In de bezel is het een paar mm te kort maar misschien hoort dat.

Yup die hoort iets te kort te zijn. Afhankelijk van de hoeken/knikken draait de bezel losser/stoever.

3 likes

Je zou em wat beter in vorm kunnen buigen

1 like

Heb ook gemerkt dat de veren die Meranom er los bij doet iets dunner zijn. Daar draait elke bezel lichter mee. Dus die al niet zo zwaar liepen, fietsen dan helemaal als op kogellagers.:grinning:

Weer een leuk hobby setje binnen van Meranom. Voor de 420 duiker, zilver bezel, rvs kroon, siliconen bandje en scooby dude achter deksel. Voor de 090 een rvs bezel. Komt wat dichter bij vintage origineel.

5 likes

Lekker bezig Jan. Leuk👍

1 like

Waar koop je deze kroon? Ik heb ook wel interesse voor mijn eigen Amphibia.

Laat ik mijn vraag anders formuleren. Welke kroon van Meranom moet ik hebben voor deze case (Ministry)?

Deze

Je hebt een 710 case en daar past deze op :wink:

1 like

Ik wist niet dat de scuba dude caseback weer beschikbaar was, toch maar even een bestellinkje plaatsen binnenkort!

@TheFinalHour
Ja ze zijn leuk!

6 likes