Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Is er iemand met een site waar ik deze kan bestellen? Heb al even gezocht maar kan geen site vinden waar ze deze op voorraad hebben.
Alvast bedankt!

https://www.vostok-watches24.com/catalog/amphibia-120/1046/

1 like

Top dankjewel!

Je kunt ook af-fabriek kopen bij https://online.vostokinc.com/index.php?route=product/isearch&search=120813 en dan zelf een bandje elders aanschaffen. Scheelt behoorlijk in de kosten…

1 like

Bedankt, maar ook daar niet op voorraad…

Tel de verzendkosten en importkosten erbij en veel zal het niet schelen. Tot op heden heb ik nooit hoeven bijbetalen.

Na wat bijregelen kom ik voor zover de app correct is uit op volgende waarden

Mijn ervaring is dat het bij de Vostoks nogal varieert afhankelijk van hoe het horloge hangt aan je pols of plat op tafel ligt. Ik heb er pas 2 en ze zijn vrijwel nieuw.

1 like

heeft er iemand nog een 2414 movement en wijzers liggen toevallig?

Vandaag de postbezorger weer mogen begroeten, losse onderdelen waren natuurlijk niet voorradig dus ik heb een complete 110647 besteld :grimacing:

First order of business, het hele spul overhevelen naar mijn 650 case. Ik heb een losse witte secondewijzer mee besteld maar die wissel ik op een later tijdstip nog. Dat is geen klusje om even snel te doen als je het nog nooit gedaan hebt.

11 likes

Nice. Zelf ook net een bezelmodje gedaan.

12 likes

Kent iemand dit misschien? Dat je iets in elkaar aan het modden bent wat je eigenlijk al in je collectie hebt? Of zelfs dubbel…? En je the walk of shame naar het blauwe gedeelte moet maken?

Ik voelde de bui al een beetje hangen direct nadat ik het binnenwerk had verhuisd, heb het twee dagen gegeven en ben tot de conclusie gekomen dat een Vostok voor mij toch echt iets lekker geks moet hebben :partying_face:

1 like

Gaaf, die zwarte bezel. Lekker anders dan de standaard stalen bezels met inserts :ok_hand:

1 like

Omdat ik er zelf niet uitkomt, nog even een laatste poging…
Is er iemand die voor mij wil proberen m’n mod af te maken?

Ik ga 't zelf niet meer proberen. Sterker nog; ik heb net al m’n mod gereedschapjes in het lichtblauwe gedeelte gezet. :see_no_evil:

Als er geen gegadigden zijn, dan ga ik de onderdelen voor dit horloge ook weg doen. Maar het idee was gaaf dus… one last try.

Dit is de actuele stand van zaken…

4 likes

PM mij maar wat je wens is en hoe we dit kunnen bereiken.

3 likes

laatste bouw

Komandirskie case
2414 movement
amfibia zwarte uur en minutenwijzer
Lange blauwe secondenwijzer
Amfibia 813 Dail
Komandirskie bezel ontchroom en daarna 36 uur gekookt in ammoniak
Nog op zoek naar een leuke passende band; Suggesties zijn welkom

het resultaat

8 likes

Ik merkte dat hij zowat een minuut per dag voorliep

Na wat bijregelen


iemand enig idee hoe je de beaterror nog wat beter zou kunnen krijgen?

2 likes

Op zich is het al niet slecht hoor maar als je zin hebt tot het uiterste te gaan zou je kunnen proberen de beat error naar 0,0 te krijgen door uiterst secuur de stut te verplaatsen. In termen van een slingeruurwerk hangt je horloge wat scheef en is er een onregelmatigheid in je tik/tak. Zeer waarschijnlijk moet je daarna je rate weer justeren.

1 like

de stut?

4 likes