Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ik zou er niet aan rommelen voor slechts 0.6 milliseconden afwijking. Dat is gewoon prima. Ook is onduidelijk hoe nauwkeurig die apps zijn.

Ik denk idd niet dat ik eraan gaan liggen prutsen. Die apps zullen idd niet heel nauwkeurig zijn maar ik merk wel dat hij geen min op een dag meer in plus gaat dus het llont wel de moeite.

1 like

Ik gebruik die app ook en heb er een Zaria mee afgeregeld, maar de minimale beat error heb ik gelaten voor wat die was.

1 like

Het is gefikst!

@DirkT heeft mijn Boctok vakkundig onder handen genomen.

Modden is niet aan mij, met m’n trillende handjes, besteed.

Ik vind deze zomerse scuba dude mooi!

Bedankt Dirk!!!

24 likes

hey dirk, fijn te horen dat het goedgekomen is. Geniet ervan en mss een volgende keer dat het je wel lukt!

2 likes

Cool! Die bezel heb ik ook wel eens willen gebruiken voor een “hypothetisch” :sweat_smile: mod project. Erg gaaf eind resultaat die oranje plaat is inderdaad heerlijk zomers :ok_hand:
Doet die @DirkT goed!
Veel plezier ermee!

3 likes

Nice. Heerlijk zomerse mod. Mooi bij elkaar gezocht.

3 likes

Top actie van @DirkT. Prachtige mod geworden.

3 likes

Prima geslaagd! En mooie bezel bij deze dial! Knap van Dirk! :+1:

Geeft mij altijd zin om verre reizen te gaan maken die wereld tijden bezels. :wink:

3 likes

Ik zie het meer als een herfst kleur, mijn mening.

Das een mooie Cris. Gelukkig hebben wij Dirk en nog een paar leden die ons uit de brand helpen als het gigantisch mis gaat :grimacing:

1 like

Deze net klaar. Combi van oud en nieuw :grin:
Die Rus laat zich er goed voor lenen :+1:

7 likes

Deze ook. Oude kast en rest nieuw.

11 likes

Wow! Ze worden steeds beter Anno! :ok_hand:t3:

1 like

Work in progress

!

6 likes

Nice! Lekker bezig!
Hoe heb jij de roest gemaakt?

2 likes

Mooie mods :ok_hand:t3:

paar dagen in de sneeuw laten liggen.
Neen alle gekheid op een stokje. men neme zeer fijne staalwol drenkt die in natuurazijn en laat dat goedje verroesten. Dan heb je een deel vloeibaar en dikke stukjes? Je brengt het aan met een fijn penseeltje laat het 24 uur drogen et voila. Fixeren met matte vernis et fini!

2 likes

Nice. Mijn recept gebruikt dus :wink:

1 like

Zeer realistisch!
Goed gekeken naar het grote voorbeeld. :wink:

1 like