Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Hoe lang heb je moeten wachten op je Amphibian?
Ik wou deze ook bestellen maar bedacht me toen dat ik het horloge waarschijnlijk voor m’n werk ga gebruiken en dan wou ik graag een datum aanduiding. Ben uiteindelijk voor een 100 gegaan maar die laat al even op zich wachten helaas😪

1 like

Thanks! Ja, was echt een leuk projectje.:sweat_smile:

1 like

Had hem besteld op 16 Sep, kreeg hem binnen op 27 Sep. Geen invoer- of andere extra kosten.

1 like

Ok, dat is best snel. Ik heb hem 4 september besteld.

Ouch, een maand… Wat is de T&T status?

Hij is nog geen eens verzonden. Had er wat extra onderdelen bij besteld die gewoon op voorraad waren volgens de site maar die hebben ze ineens niet meer. Ben bang dat ik nog wel een tijdje moet wachten.

:rage:
Zeer irritant…

1 like

Héél irritant ja. Net zoals de webshop waar ik van de week sneakers heb besteld. Wel betalen en dan achteraf pas melden dat de helft niet op voorraad is.
Ben daar helemaal klaar mee. Lijkt wel de nieuwe norm te worden. Misschien moet ik ook maar in het blauwe gedeelte gaan adverteren met horloges die ik niet heb🙃

1 like

Klopt, bij zowel grote shops (heb het ook gehad bij bol.com) als kleinere. Bij de grote jongens kan je dan wel vaak de order cancelen (wat ik dan ook altijd doe) maar in dit geval is dat geen optie… :-1:

1 like

Deze zijn wat beter…

15 likes

Ik vind hem mooi hoor👌🏼

1 like

Ik vind hem ook zeer geslaagd!! Ik heb een vostok nog niet op de manier gemod gezien.

Edit: je lijkt zelf niet zo blij, of je bent gewoon heel bescheiden :joy:

1 like

Thanks! Is zeker geen Balls of Steel materiaal (gefeliciteerd met de badge, @Dao :clap:), maar zal hem zeker dragen.

1 like

:joy::joy::joy: thnx!

1 like

Weet je, het is net als een zelf uitgevoerde verbouwing, men vindt het geslaagd maar zelf zie je de foutjes en wat er beter had gekund.
Vind het met name cool dat ik het heb aangedurfd om hem open te maken en bloot te stellen aan het chemisch geweld, met dit als resultaat :+1:

2 likes

Hij ziet er super uit hoor, ook al zie je dan zelf dingen die anders of beter kunnen.
De soja behandeling vind ik met name erg geslaagd.
Door dit soort mods en de beschrijving hoe het allemaal is gedaan voelen anderen zich ook weer gesterkt om eens iets te proberen.

En daar worden we allemaal weer wijzer van. :+1:

2 likes

Dankjewel, much appreciated! :ok_hand:

2 likes

:grin:
Altijd genieten dat aanrommelen he, heerlijk :wink:

Ik vind hem eigenlijk heel erg tof geworden, het doet me ergens een beetje denken aan deze Certina

Ik vind het vintage effect dan ook best overtuigend, netjes :ok_hand:

2 likes

Dankjewel @Dpvh, lekker prutsen :grinning:
Dat is een mooi exemplaar, die Certina! Heb je die zelf?

Precies! :grin:

Nee helaas niet, heb wel een tijdje naar de reissue zitten kijken , maar die is het toch weer net niet zeg maar :wink: