Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Verkeerde maat band aangeklikt bij het bestellen, dan maar kijken of je er wat mee kan hè.
Ik had nog een Kommandirskie die ik bijna nooit draag.
Kwam ik er gister achter dat een bezel waarvan ik dacht dat die van staal was, toch van messing bleek te zijn.
Jammer dat de sluiting en de ringen op de band niet helemaal matchen, maar ach, weer even lekker geknutseld.

3 likes

Nu twijfel ik deze ook te sojaneren. Wat denken jullie?

3 likes

Ik zou sowieso de nato sojaneren. Kan er alleen maar op vooruit gaan!

5 likes

Grapjas :stuck_out_tongue:

1 like

:joy: Wordt nog trending!

1 like

Ik denk dat het een betere vintage look geeft als je het doet bij een zwarte dial. Vind deze wel mooi zoals ie is.

1 like

Zonde :astonished:

1 like

Bij deze zou ik het niet doen, die is al mooi zo, mocht je weer terug gaan naar hoe je hem in eerste instantie had zal het misschien niet exht meer passen.
Maar ik snap het wel, door de mod van @AB64 zit ik ook al te kijken idd.
Misschien iets met een groene of grijze dial en een messing bezel.

1 like

Die houden we erin!
Zou het met dit model niet doen…

2 likes

Hoho, daar moet je mij niet de schuld van geven :smile:

:arrow_up:

1 like

@Pat486 @andrepost @AB64 @GiveMeYourDough okee, dankje voor jullie input! :grin::+1:t2: Denk dat ik hem inderdaad maar zo laat

2 likes

Deze ook weer (even?) beschikbaar, met z’n all lume dial en Antarctica case back.

Vostok_Amphibia_SE_2431_01_420b06s-480x480

Super gaaf ding, maar ook deze moet ik helaas laten passeren :neutral_face:

7 likes

Die is mooi…:heart_eyes:

1 like

Ik heb de B05 nu dus een tijdje, heel blij mee maar moet zeggen dat ik toch niet helemaal weg ben van de 24u aanduiding. Het kost soms toch net wat meer moeite om het af te lezen.

2 likes

Die is gaaf hè. Eerst eens de doos leegmaken voor ik weer wat mag kopen van mezelf. Hoe verleidelijk ook.
Edit: het is 10 over 20:00 toch op de afbeelding?

1 like

Zelfde probleem hier. En ik weet dat er al twee zelfbouw horloges aankomen…

Volgens mij is het inderdaad tien over acht op dat horloge.

Ik vermoed dat het beter wordt als je het horloge voor een langere periode draagt, klopt dat @Dao?
Al draag ik zelf zelden een horloge langer dan twee dagen achter elkaarz, dus heb ik voor mezelf nog een reden verzonnen om deze niet te kopen.

1 like

Hier ook nog een Vostok onderweg en als het meezit een HFLE.

Welke Vostok heb je op de kop getikt?

Deze bad boy. Heb nog nooit een Vostok in het echt gezien en ben niet van alle modellen fan maar ik denk dat hier wel iets leuks van is te maken.
Heb een paar bezels erbij die ik wou patineren maar achteraf blijkt dat het stalen bezels zijn. Heb er ook een clean bezel bij die er waarschijnlijk op gaat en een zwart datewheel en een rode secondenwijzer. En die lelijke band wordt vervangen door een nato.
Maar dat datewheel is niet op voorraad dus ik lig al 1.5 maand op de deurmat te wachten.

4 likes

Dat vermoed ik ook maar

:point_down:t2:

:joy:

Op zich het ‘systeem’ heb je wel zo door, het is minder automatisme. Maar dan nog kan ik me wel eens een uur vergissen, je moet de kleine wijzer best precies bekijken. Een horloge met één wijzer went sneller.