Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Zo een heb ik ook. Die gaat op de 100 kast maar voor de 110 heb ik al een OSC inlay die ik wil gaan gebruiken. Daar wil ik dus een bezel voor.

Is deze hier al gepost? Lijkt niet veel rand te hebben. Apparte bezel. Best geinig.

1 like

7 likes

Mooi in balans toch?

1 like

In het daglicht ziet het er prima uit. Nu vind ik die verschillende wijzers ineens wel mooi :sweat_smile:

1 like

Misschien weet je het inmiddels door de antwoorden, maar je hebt dus 2 typen bezels voor Vostoks (in beide passen skx inlays):

  • eentje met randje/uitsparing ivm de kroon. Daar staat vaak bij dat ze op alle vostok cases passen
  • eentje die strak op de kast ligt. Dit kan alleen bij de volgende cases: 090, 100, 110, 150, 020, 160, 670, 650, 350.

Inderdaad dus ivm de kroon: sommige kasten zijn iets ā€˜brederā€™ en is dus ook de stem van de kroon langer. En dus ook meer ruimte tussen glas en kroon voor de bezel.

Wat merkwaardig is, is dat die link die je plaatst m.i. verwijst naar een bezel die wƩl strak op de kast zit. Weet je zeker dat je dezelfde hebt, want deze bestaat gewoon in beide bovenstaande opties (met of zonder randje). Ik heb hem ook.

image

3 likes

Ik vind @DirkT heel aardig, maar het moet me van het hart dat ik het echt niet vind passen, twee van zulke verschillende wijzers :sweat_smile:

Excuus.

1 like

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Zoveel mensen zoveel meningen. Maar waardeer je eerlijkheid oprecht. Maar soms probeer je je te onderscheiden met wat wilde ideeƫn. En wij hebben de luxe dat we het ook nog kunnen uitvoeren.

1 like

Dat is appart!. Ik keek naar de balans tussen bezel en 110 kast. Dat is prima in orde vind ik. Ik zag totaal niet dat er 2 verschillende wijzers opzaten. Selectief kijken!

Die wijzers zou ik inderdaad wel hetzelfde houden Dirk. Je probeert wel eens wat, niks mis mee.

Wat gek. Ik moet haast wel de verkeerde hebben dan. Ik heb echt die no1 besteld uit de link.
Hij heeft zelfs een vergelijkingsfoto bij de no2 die hij verkoopt en aan de hand daarvan heb ik de no1 besteld.

Bij mij ziet het er zo uit:


Vergeef me de slechte fotoā€™s, ik moest snel weg :sweat_smile:

Heb de verkoper even een berichtje gestuurd. Hopelijk kan hij uitsluitsel geven.

1 like

Je hebt m.i. de verkeerde ontvangen!

Edit: ik zei eerst ā€œzĆ©ker de verkeerdeā€ maar hij lijkt bij jou schuin naar binnen te lopenā€¦ normaal is die rechter echt plat op de kast, daarom kopen mensen die, maar het is (ook door zijn foto) wat onduidelijk. Het gekartelde deel lijkt me nog steeds van de linkerkantā€¦ iig goed om te checken

2 likes

Hij loopt inderdaad een beetje naar binnen toe. Dat is sowieso niet zoals op de foto.
Waar heb jij hem vandaan dan? Dan kan ik hem eventueel daar nog vandaan halen.

Hier, maar ze hebben hem al een paar maanden niet meer, alleen de andere versie.

https://www.vostok-poljot.com/custom_bezels

Die je hebt gekocht is die van de ebay link die je stuurde? Want die ziet er goed uit

1 like

Ok thanks.
Yes, mijne is van die link. Maar hij wijkt dus af van de afbeelding :unamused:
Heb me rot gezocht naar dat ding :pensive:

1 like

met dank aan de heren hier :facepunch:t4:
Band 1



Band 2


En het verschil:

7 likes

Lastig te zien. Die van jouw lijkt een soort tussen model te zijn. Klein opzet randje. Zal wel gezichtsbedrog zijn.

1 like

Beetje vage foto heb ik gemaakt. Zal vanavond even een goede schieten als ik tijd heb.

1 like

Hm nu begin ik weer een beetje te twijfelen om toch een meranombezel te nemen. :thinking:

Ach, het houdt je van de straat!

1 like

Haha dat snap ik. Als je iets kunt vinden met een bezel inlay erbij zou ik dat gewoon doen :sweat_smile:

@Omega_73 en @Dao

Dit is toch niet helemaal dezelfde als de bezel die ik dacht te krijgen. Ik zou de no1 moeten hebben.


3 likes