Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Jij ook bedankt voor het meedenken :pray:t3:
Helaas lijkt die Boris bezel ook nergens meer te krijgen.
De bezels van OSC hebben inderdaad allemaal die uitsparing en zijn al gauw 5mm dik.

Ok, thanks man. Dat waardeer ik.

https://murphymanufacturing.com/vostok_bezel_1060.html

En zijn de beroemde Murphy bezels al genoemd? Model 1060 zou ook goed moeten zijn.

Duur, mooi en “tijdelijk” uitverkocht. In de site kun je navraag doen zegt hij.

Ik had die ook gevonden. Mooie bezels maar voor 55 Dollar inclusief verzenden en dan ook nog importkosten erbij vind ik hem echt te duur.

Snap ik. Net zo duur als het horloge. :wink:

1 like

Zeker wel! Eentje van Namokimods.

Volgens mij zijn er geen vostok bezels met inlay waar niet een skx inlay in past (ze maken ze allemaal zo, omdat tja welke inlay wil je er anders in doen) maar het platte is het probleem. Je zou vostok-poljot eens kunnen mailen of ze ooit nog terugkomen? Al vrees ik…

Toch wel. Ik was op het verkeerde been gezet door het schuine.

Ik geloof dat er 2 maten zijn. Die originele van Meranom hebben een andere maat dacht ik.

Jammer. Thanks for asking in ieder geval.

Die van Meranom passen niet met de inlay die ik heb en de inlays die ze daar hebben passen niet bij de rest van de mod.

Pfff. Lastig ben ik hè? Ik denk dat ik deze gewoon ga monteren als het horloge er is. Komt er voor die tijd iets anders dan pik ik die mee en anderd heb ik pech.
Ik wil de kast en bezel nog bewerken vandaar dat ik ze op dezelfde tijd wil hebben maar dat zien jullie wel als ie af is :shushing_face::crazy_face:

3 likes

Voor mij niet hoor! Ik vind het wel leuk een beetje meezoeken.

Voor jezelf misschien soms. Maar dat kun je inderdaad ook passie noemen. Heb ik ook weleens last van. :wink:

3 likes

Deze band wint het toch :trophy:

6 likes

De standaard band dus? Die staat prima ja.

1 like

Ik vind deze er net iets beter bij horen dan die andere. En eigenlijk zit het ook gewoon lekkerder :thinking:

2 likes

Ben wat in twijfel over de mooie SE. Loopt verbluffend goed op tijd. Maar stond nu voor 2e keer morgens stil. Terwijl ik hem al een paar dagen droeg. En opgewonden had bij de eerste start. Even open gemaakt. Niks te zien aan de rotor. Loopt mooi vrij en beweegt. Nog een draag poging van een paar dagen dan maar. Anders retour naar Chistopol city! :thinking:

1 like

Loopt hij dan na een dag dragen niet meer als je hem de volgende ochtend pakt?
Die van mij loopt ongeveer een volle dag door als ik hem een dag heb gedragen en de volgende dag niet draag.

1 like

Klopt André. Zoals die van jouw het doet, hoort het.

1 like

Ik heb het gevonden denk ik. Ik beweeg te weinig natuurlijk! (pensionada) :wink:

4 likes

Hij zou iets van 32 uur moeten blijven lopen dacht ik.
Wat doet ie als je hem volledig met de hand opwindt en hem dan weg legt?

Edit: not less than 31 hrs.

2 likes

Ook een goede test inderdaad. Ik kijk eerst of hij nu morgen weer stilstaat. Daarna kan ik dat ook eens meten. 25 slagen opwinden en wegleggen.

2 likes

Woehoe 🥳 Gisteren bericht gehad van Boris_gvb op Ebay dat ie over twee weken weer nieuwe bezels heeft.
Heb in 2 dagen tijd echt iedere aanbieder op internet en Ebay een bericht gestuurd :grin:
Zo krijg ik hem misschien nog voor het einde van het jaar af😅
Als het horloge tenminste nog komt want daar heb ik na contact met de verkoper een hard hoofd in😒

1 like

Bedankt voor de heads up! Dan wacht ik ook nog twee weken met 'n bezel kopen. :grin:

1 like

Balen man, dat duurt wel héél lang met het horloge zo. Ik hoop dat hij toch nog komt.
Waardeloos als je niet verder kunt.

1 like