Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ja balen. Ik had na een paar weken de verkoper gevraagd of ie een track and trace link had want de link via Ebay werkte niet.
Toen hij bij Russian Post naging hoe dat zat bleek het pakje ergens in een verdomhoekje te liggen op één of ander postkantoor of zoiets.
De code zou geactiveerd worden en ik zou binnen 24 uur het pakje kunnen volgen. Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder en je raad het al.
Gelukkig werkt de verkoper mee dus ik heb er wel vertrouwen in dat het horloge komt. De vraag is alleen wanneer :thinking:

Wel super dat hij mee werkt en het even nagegaan is.
Komt vast goed :+1:

1 like

Tot nu toe heb ik alleen goede ervaring met Russische verkopers al is het soms ondoorzichtig hoe het daar werkt. Ze willen ook verdienen en klanten laten terugkomen.

3 likes

Zo ervaar ik dat ook. Wij zijn alleen gewend aan een 24 uurs economie waar je iets kunt bestellen tot 23:59 en het de volgende dag om 09:00 uur bezorgd wordt. Dat is soms even schakelen :sweat_smile:

4 likes

Absoluut, het is gelukkig al zoveel beter geworden vergeleken met vroeger. Het is toch fantastisch dat je gewoon zonder zorgen mooie spullen kunt bestellen bij de gerenommeerde Boctok leveranciers.

3 likes

Dinsdag opnieuw gestart en loopt weer gewoon door. 3 sec per dag voor. Nauwkeurigheid is geweldig. Draag hem voorlopig maar een week door.

8 likes

Heeft iemand btw een groene dial van Favinov?
Ik overweeg ‘m maar de foto’s zijn niet zo goed / geven de sunburst niet goed weer, weet ik uit ervaring met de oranje.

Het gaat om deze (of met andere indices / lume)

2 likes

Nog niet, na het weekend heb ik er één binnen.

1 like

Tof! Als je wat foto’s (of video) kan delen die laten zien hoe die écht is (oa hoe fel die is en in welke mate sunburst), zou top zijn

Doe ik :+1::+1:

1 like

Vandaag de dial en wijzers van Favinov binnen gekregen en een oudje van @BG_gemod.
Voor:


Na:


Super dial en wijzers en het effect met de kast en band is precies hoe ik het had bedacht.

En nu zie ik een super irritant stofje onder het glas en de datum verspringt niet meer.

Dussss binnenkort weer open, maar nu lekker nog even dragen.

7 likes

Yes, nieuwe dial binnen. Kan ik morgen mooi aan de slag.
Goed opgelost door Victor van Zenitar👍🏼

Nu nog wachten op de 110 voor het volgende project🤔

6 likes

Heb even de Amphibia onder handen genomen :fire:

1 like

Ik weet niet of dit algemene kennis hier is, maar het viel me zojuist op dat de oude bezels(messing met chrome coating) dunner zijn dan de nieuwere.


Links heb je de bezel die op nieuwe modellen van meranom komen en rechts hetzelfde model maar dan een oude messing coated bezel.

2 likes

Interessant, nooit geweten inderdaad

Heren. Denk even mee.

Komandirskie
Ontchroomd dus messing kast en bezel
Gouden cathedral wijzers
Welke dial? Sorry slecht te zien in het plastic, maar wil even voorzichtig zijn met beschadigingen.

2 likes

De bovenste (rood/koper) :+1:

Deze wijzerplaat ziet er ook net even wat netter afgewerkt uit.

2 likes

Rode, Most def!

1 like

Zie nu dat ze qua maat iets verschillen dus misschien past er maar 1 :rofl:

Maar nu zonder plastic en wijzers:

3 likes

De donkere wijzerplaat. Veel mooier qua logo en uuraanduiding. Daarbij ben ik allergisch voor Romeinse cijfers.
Maar wat vindt je zelf?

1 like